Το υπέροχο ποίημα του Γκάτσου «Ο εφιάλτης της Περσεφόνης» διαβάσαμε από το Ανθολόγιο της Γ΄ τάξης. Το ακούσαμε στη συνέχεια μελοποιημένο αριστουργηματικά από τον Μάνο Χατζηδάκη και το τραγουδήσαμε μετά από κάμποσες δοκιμές. https://youtu.be/lImBKj9KV0k
Θυμηθήκαμε έπειτα το μύθο της αρπαγής της Περσεφόνης από τον Πλούτωνα και την αλληλουχία των εποχών του έτους που είχαμε διαβάσει στην Ιστορία.
Στο Ανθολόγιο γράψαμε την άσκηση 2: Γιατί ο ποιητής παρακινεί την Περσεφόνη να μείνει στην «αγκαλιά της γης»;
Εσείς τι θα κάνατε για να βγει στο «μπαλκόνι του κόσμου»;
Γράψαμε κείμενα με ωραίες ιδέες για να πείσουμε την Περσεφόνη να ανέβει στον «επάνω» κόσμο.
Έπειτα μονολεκτικά τις απαντήσεις μας τις γράψαμε σε πράσινα χαρτάκια σε σχήμα φύλλου και με μια συμβολική κίνηση τα πράσινα μας φύλλα τα κολλήσαμε πάνω σε ένα ξύλινο δεντράκι που αρχικά ήταν καφέ χρώματος χωρίς φύλλα (υποθέσαμε λόγω πυρκαγιάς) και έγινε με τις ιδέες μας καταπράσινο, γεμάτο ζωή.
Το μύθο της Περσεφόνης με μικρά αυτοσχέδια δρώμενα προσπαθήσαμε να αποδώσουμε στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής που διδάσκει η κα Χριστίνα Κυπρίδου.
Με τις ιδέες μας για έναν καλύτερο κόσμο είμαστε σίγουροι πώς αν η Περσεφόνη ήταν πραγματικό πρόσωπο, θα την πείθαμε να μείνει στον πάνω κόσμο για πάντα.
Άσε που είμαστε λάτρεις της άνοιξης και του καλοκαιριού…
Συνεχίστε την καλη προσπάθεια που κάνετε.
Είστε όλοι καταπληκτικοί