Καλοκαιρινός προορισμός: Ρόδος

rhodes1

Το καλοκαίρι του 2013 εγώ και η οικογένειά μου κάναμε διακοπές για μια εβδομάδα σε ένα νησί των Δωδεκανήσων, την Ρόδο. Το μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιήσαμε ήταν το αεροπλάνο. Η διαδρομή Αθήνας-Ρόδου διήρκησε 1 ώρα.

Όταν φτάσαμε, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου που νοικιάσαμε μας περίμενε στο σημείο συνάντησης που συμφωνήσαμε. Πήραμε το αμάξι και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο, αφήσαμε τα πράγματα, φάγαμε και ξεκουραστήκαμε. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε την πλατεία της πόλης και δοκιμάσαμε κάποια τοπικά παραδοσιακά πιάτα, όπως τσουβρά και πουγγιά.

Rhodes2 rhodes3 rhodes_castle

Την επόμενη μέρα το απόγευμα επισκεφθήκαμε την Παλαιά Πόλη της Ρόδου. Η παλιά πόλη κτίστηκε από τους Ιππότες του Τάγματος του Αγίου Ιωάννη που έφτασαν στη Ρόδο το 13ο αιώνα. Το εντυπωσιακό Κάστρο των Ιπποτών του Αγίου Ιωάννη ή Ιπποτών της Ρόδου βρίσκεται στη ΒΔ πλευρά του κάστρου της Παλιάς Μεσαιωνικής Πόλης. Στα σοκάκια υπήρχαν πολλά μαγαζάκια με τοπικά κοσμήματα και σουβενίρ.

rhodes_7_pigesΤην τρίτη μέρα της διαμονής μας στο νησί επισκεφθήκαμε τις επτά πηγές της Ρόδου. Περάσαμε μέσα από τη σήραγγα που έχει μήκους 150 μέτρων και φτάσαμε στη λίμνη. Αυτή δημιουργήθηκε από ένα φράγμα του οποίου η κατασκευή τελείωσε το 1931. Έχει μήκος 200 μέτρα περίπου, το πλάτος της κυμαίνεται από 10 ώς 50 μέτρα και το βάθος της από 1 ως 8 μέτρα. Λειτουργεί ως αποθετήρας νερού το οποίο χρησιμοποιείται για άρδευση στη περιοχή Κολύμπια.

rhodes_petaloudesΤην τέταρτη μέρα πήγαμε στην κοιλάδα με τις πεταλούδες, το αγαπημένο μου μέρος. Είναι ένας σπάνιος βιότοπος που φιλοξενεί την πεταλούδα Panaxia Quadripunctaria η οποία εμφανίζεται σε αυτό το μοναδικό φυσικό πάρκο στο διάστημα από τα μέσα Ιουνίου έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Διασχίζεται από το ποταμάκι Πελεκάνος. Ακολουθώντας τα ειδικά διαμορφωμένα μονοπάτια και τα ξύλινα γεφυράκια ανάμεσα στην απίστευτου κάλλους βλάστηση, τις λιμνούλες με τα νούφαρα, τους μικρούς καταρράκτες και τα γάργαρα νερά, απολαμβάναμε ένα μοναδικό φυσικό φαινόμενο.

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα  την Ρόδο για τις επόμενες διακοπές σας.