Διήμερη στη λιμνοθάλασσα Μουστού

Στα μέσα του Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε  μία διήμερη εκδρομή από τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου. Η διαδρομή ήταν μεγάλη και διασκεδαστική.

Αρχικά κάναμε μια στάση για να μας κάνουν μία παρουσίαση για τις περιοχές natura. Αυτή η παρουσίαση ήταν ενδιαφέρουσα και διδακτική γιατί μάθαμε πράγματα όπου δεν ξέραμε για την φύση. Έπειτα πήγαμε στην λιμνοθάλασσα του Μουστού που παρακολουθήσαμε με τα κιάλια την λίμνη αλλά και τα ζώα που ζουν εκεί, όπως ψάρια και πάπιες.

Μόλις φύγαμε πήγαμε για φαγητό λίγο πιο έξω από το χωριό που θα μέναμε το βράδυ. Το φαγητό σε αυτή τη ταβέρνα ήταν φανταστικό.

Αργότερα, όταν τελειώσαμε όλοι το φαγητό μας, αρχίσαμε να πηγαίνουμε – κάποιοι με τα πόδια και κάποιοι  άλλοι με το λεωφορείο – στο σαλέ που θα μας φιλοξενούσε. Μετά από αρκετή ώρα και όλοι πλέον κουρασμένοι έφτασε η ώρα  να πάμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας και τα πράγματά μας από το λεωφορείο και να πάμε στα σπιτάκια μας.

Την επόμενη ημέρα εξερευνήσαμε το δάσος  και κάναμε πεζοπορία. Στο δάσος βρήκαμε όμορφα λουλούδια και φυτά. Αργότερα πήγαμε στα σπιτάκια και μαζέψαμε τα πράγματά μας  και κατευθυνθήκαμε για φαγητό. Αφού φάγαμε αρχίσαμε να  πηγαίνουμε με το λεωφορείο  στο Ναύπλιο όπου καθίσαμε και φάγαμε παγωτό! Μετά από περίπου μια ώρα επιστρέψαμε στην Κόρινθο.

Ελπίζουμε να ξαναπάμε μια τέτοια εκδρομή!!!