ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σχ. Έτος: 2017-2018
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : Πρότυπο ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) |
ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
|
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) |
ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ) |
ΤΖΑΜΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ |
ΠΕ02 |
1 ΜΙΑ |
ΝΑΙ |
ΝΑΙ (ΣΧΟΛΙΚΟI ΣΥΜΒΟΥΛΟI ΠΕ12, Β΄ΑΘΗΝΑΣ, Φεβρουάριος-Μάρτιος 1913) |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΣΑΦΩΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ (Μέχρι 250 λέξεις):
|
Β. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ (κριτήρια επιλογής θέματος, συσχέτιση με διδασκόμενα μαθήματα, αναμενόμενα μαθησιακά οφέλη κ.λπ., ενδεικτικά μέχρι 300 λέξεις).
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΠΕΔΙΑ:
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ:
α) εμπλουτισμός γνώσεων, β) κατανόηση της σημασίας και αξίας της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής και γενικότερα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, γ) καλλιέργεια πνεύματος σεβασμού στα μνημεία του πολιτισμού, δ) συνειδητοποίηση της σημασίας της επίδρασης της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς στον σύγχρονο κόσμο και ιδιαίτερα στην δυτική τέχνη και αρχιτεκτονική ε) κατανόηση της αξίας του σεβασμού και της αποδοχής άλλων πολιτισμών, στ) καλλιέργεια της συγκριτικής δυνατότητας και της αισθητικής των μαθητών, ζ) ανάπτυξη καλλιτεχνικών δεξιοτήτων και καλλιτεχνική έκφραση (σχέδιο, φωτογραφία)
|
Γ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΜΕΘΟΔΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ (μέχρι 200 λέξεις)
|
Δ. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ
ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΧΝHΜΑΤΟΣ (μέχρι 200 λέξεις)
|
Ε. ΠΟΡΟΙ – ΥΛΙΚΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ-ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ
Στο πλαίσιο του μαθήματος ενδεχομένως να πραγματοποιηθούν, με πρωτοβουλία της διδάσκουσας (εάν και εφόσον το επιτρέψει η διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο σχολικός σύμβουλος), οι παρακάτω εκπαιδευτικές επισκέψεις:
|
Στ. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
1. Χόνορ Χ.- Φλέμινγκ Τζ., Ιστορία της Τέχνης, εκδ. Υποδομή, Αθήνα 1992.
2. Χέρμπερτ Ρήντ, Λεξικό Εικαστικών τεχνών, εκδ. Υποδομή, Αθήνα 1984. 3. Ρόμπερτ Φυρνώ –Τζόρνταν, Ιστορία της Αρχιτεκτονικής, εκδ. Υποδομή, Αθήνα 1981. 4. Wolfflin H., Renaissance und Barock, Bale (Suisse) 1961, και η γαλλική έκδοση: Renaissance et Baroque, traduction Guy Ballance, ed. Livre de Poche, Paris. 5. Wolfflin H., Βασικές έννοιες της Ιστορίας της Τέχνης, Το πρόβλημα της εξέλιξης του στιλ στη νεότερη τέχνη, εκδ. Παρατηρητής, Θεσσαλονίκη 1992. 6. Ντέιβιντ Γουότκιν, Ιστορία της δυτικής αρχιτεκτονικής, εκδ. ΜΙΕΤ, Αθήνα 2005. 7. Γκόμπριτζ Ε., Το Χρονικό της Τέχνης, εκδ. ΜΙΕΤ, Αθήνα 1998. 8. Στέλιος Λυδάκης: «Οι Έλληνες Γλύπτες: Η νεοελληνική γλυπτική: ιστορία – τυπολογία – λεξικό γλυπτών», τόμος 5ος, Εκδοτικός οίκος «ΜΕΛΙΣΣΑ», Αθήνα, 1981. 9. Ζέττα Αντωνοπούλου: «Τα γλυπτά της Αθήνας: Υπαίθρια Γλυπτική 1834 – 2004», 1η έκδοση, Εκδόσεις Ποταμός, Αθήνα, 2003. 10. Λάζαρος Λαμέρας: «Χωροθετικό διάγραμμα υπαίθριων γλυπτών Δήμου Αθηναίων νεώτερης Ελλάδος», Ε. Μ. Π., Σχολή Αρχιτεκτόνων, Έδρα Πλαστικής, Αθήνα, 1975. 11. Μάρω Βουγιούκα & Βασίλης Μεγαρίδης: «Οδωνυμικά», Έκδοση Πολιτισμικού Οργανισμού Δήμου Αθηναίων, Αθήνα, 1997. 12. Φωκά Ι. – Βαλαβάνης Π., Αρχιτεκτονική και πολεοδομία – ανακαλύπτω την αρχαία Ελλάδα, εκδ. Κέδρος, Αθήνα 1992.
|