H ιστορία της mercedes.

 

Η Mercedes-Benz είναι μια γερμανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών επιβατικών αυτοκινήτων με ιδιαίτερα υψηλό ίματζ, καθώς και φορτηγών.

Παλαιότερα, η εταιρεία ονομαζόταν επίσημα Daimler-Benz AG και το Mercedes ήταν μόνο το όνομα των αυτοκινήτων της. Ιδρύθηκε στη σημερινή της μορφή, υπό την ονομασία Mercedes-Benz, στις 28 Ιουνίου 1926, με την ένωση των εταιρειών Daimler-Motoren-Gesellschaft και Benz & Cie.

Στην Ελλάδα κατασκεύαζε λεωφορεία Mercedes-Benz η εταιρεία Βιαμάξ. Το 1982 ιδρύθηκε η Mercedes-Benz Ελλάς, η οποία είναι κατά ποσοστό 100% θυγατρική της αντίστοιχης γερμανικής.

Η Daimler AG, όπως ονομάζεται σήμερα η μητρική εταιρεία, είναι η μεγαλύτερη παραγωγός εταιρεία φορτηγών παγκοσμίως και η δεύτερη μεγαλύτερη παραγωγός εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων.

Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της, είναι η BMW, η Audi, η Volvo, η Lexus, η Jaguar και η D.S. (η πολυτελής θυγατρική της Citroën), ενώ ειδικότερα στη Βόρεια Αμερική, στη Μέση Ανατολή και στην Κίνα είναι και οι Cadillac και Licoln

1924: Το πρώτο παγκοσμίως αυτοκίνητο με φρένα και στους 4 τροχούς.maxresdefault

1972: Απομάκρυνση της δεξαμενής καυσίμων από το πίσω άκρο του αμαξώματος της Mercedes-Benz W116 (η πρώτη γενιά της S-Class) και τοποθέτησή της πάνω από τον πίσω άξονα, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες να εκραγεί σε οπίσθια πρόσκρουση και να αρπάξει φωτιά το αυτοκίνητο (ωστόσο στο Citroën DS, πολύ παλαιότερα, είχε ήδη τοποθετηθεί μπροστά από τον πίσω άξονα και προς το κέντρο του αμαξώματος, κάτω από τα πίσω καθίσματα.)1978 / Δεκέμβριος: ABS (Anti-lock Braking System / Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών) και στους 4 τροχούς (το πρώτο σε ευρωπαϊκό μοντέλο – στις ΗΠΑ είχε πρωτοεισαχθεί από την Chrysler, υπό το όνομα «Sure Brake», στο Imperial του 1971. Επίσης, η General Motors εισήγαγε την ίδια σεζόν σε όλες τις πισωκίνητες Cadillac το «Trackmaster», το οποίο όμως ενεργούσε μόνο στους πίσω τροχούς.

1980 / Δεκέμβριος: Αερόσακος οδηγού, μαζί με πυροτεχνικούς προεντατήρες και σύσπεριορισμού δύναμης για τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας (μεταξύ 1974 και 1976 προσφέρονταν προαιρετικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού σε κάποια πολυτελή μοντέλα των Cadillac, Buick και Oldsmobile. Ωστόσο, το κοινό τότε δεν έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πατέντα αυτή και ελάχιστα αυτοκίνητα παραγγέλθηκαν με αερόσακους, με αποτέλεσμα η παραγωγή τους να σταματήσει το 1976. Από την άλλη, σε όσα από αυτά τα αμερικανικά μοντέλα είχαν τοποθετηθεί αερόσακοι, οι ζώνες ασφαλείας ήταν μόνο δύο σημείων αντί τριών, καθώς οι αερόσακοι είχαν τότε επινοηθεί ως ένα εναλλακτικό υποκατάστατο αντί της ζώνης ασφαλείας.)

 

Πηγή: βικιπέδεια

Συστάκτης: Τασίκας Νίκος,Γιαννούλας Νίκος

2 Σχόλια

Υποβολή απάντησης