Πώς θα ήταν κάποιος/α που θα προσπαθούσε να ενημερώσει τους ανθρώπους για τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης; Ποια θα ήταν τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του/της;
Ποια δηλαδή είναι τα χαρακτηριστικά ενός Πρεσβευτή των Στόχων; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας ενός ανθρώπου που αγωνίζεται για έναν κόσμο δικαιότερο, αλληλέγγυο με σεβασμό σε όλα τα πλάσματα της φύσης, με σεβασμό στο περιβάλλον και στις ανάγκες των συνανθρώπων του;
Εκπαιδευτικό Υλικό «Explorels For The Global Goals» World’s Largest Lessons-UNICEF (FOR KIDS 4-8):
image000 image001 image002 image003 image004 image005 image006 image007 image008 image009
Αυτά και άλλα πολλά συζητήσαμε στην τάξη μας. Με έναν απίστευτο καταιγισμό λέξεων προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε τον ιδανικό χαρακτήρα του Πρεσβευτή των Στόχων.
Βασισμένοι στο Σχέδιο Μαθήματος: «Όλοι μπορούμε να είμαστε Πρεσβευτές των 17 Παγκόσμιων Στόχων» από το World’s Largest Lesson/UNICEF (Μετάφραση: Βιωματικό Σχολείο-Quality Net Foundation) μιλήσαμε αρχικά για τους 5 χαρακτήρες των Πρεσβευτών και τι αντιπροσωπεύουν.
https://schoolpress.sch.gr/1dimnioniaatt/files/2020/11/Πρεσβευτές_Σχέδιο-Μαθήματος.pdf
Έπειτα συζητήσαμε για τη δυνατότητα που έχουμε όλοι και όλες να γίνουμε Πρεσβευτές των Στόχων.
Τέλος ζωγραφίσαμε το πορτραίτο μας ως Πρεσβευτή των Στόχων.
Οι πρωτότυπες εικόνες είναι: https://schoolpress.sch.gr/1dimnioniaatt/files/2020/11/Certificate-Explorers-for-the-Global-Goals.pdf και https://schoolpress.sch.gr/1dimnioniaatt/files/2020/11/Poster-Explorers-for-the-Global-Goals.pdf
Μπορούμε να έχουμε κι εμείς τα στοιχεία του χαρακτήρα ενός Πρεσβευτή ώστε να κάνουμε καλύτερο τον κόσμο μας;
Μα φυσικά και ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
Ενδυναμώνουμε, ερευνούμε, παρατηρούμε, υποθέτουμε, επαληθεύουμε, συναισθανόμαστε και αντιλαμβανόμαστε ολιστικά τον κόσμο μας.
Είμαστε οι νέοι Πρεσβευτές και οι νέες Πρέσβειρες των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης.