Συμμετοχή σε διαγωνισμούς και επιστημονικές ημερίδες

Διαγωνισμός Ιστορίας

greece-1594689_640

Στις 12 Φεβρουαρίου 2024 το σχολείο μας είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στον 2ον Μαθητικό Διαγωνισμό Ιστορίας, «Θουκυδίδης», υπό την αιγίδα της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας και με την υποστήριξη των Ιστορικών Αρχείων του Μουσείου Μπενάκη.

Σκοπός του Διαγωνισμού ήταν η ενίσχυση της ιστορικής σκέψης των μαθητών μέσα από τη μελέτη της ιστορικής περιόδου για την οποία προκηρύσσεται κάθε φορά ο Διαγωνισμός και μέσα από την άσκησή τους στην κατανόηση ιστορικών όρων, στη δυνατότητα ανάλυσης και αξιολόγησης πηγών, στη συσχέτιση ιδεών και εννοιών με χάρτες και φωτογραφικό υλικό της ελληνικής και της παγκόσμιας ιστορίας.

Ο 2ος διαγωνισμός έχει ως θέμα «Από το Διχασμό 1915-1922 στον Εμφύλιο 1946-1949».

Το σχολείο μας, μαζί με άλλα τόσα σχολεία από όλη την ελληνική επικράτεια, έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό με την συμμετοχή δύο μαθητών από την Β’ Λυκείου, Μπούτη Βασίλειο και Γαλένο Στέλιο, και με την  πολύτιμη καθοδήγηση του καθηγητή μας Κόκκινο Θεόδωρο. Είμαστε ευγνώμων που μας δόθηκε η ευκαιρία συμμετοχής, διότι πιστεύουμε ότι όλοι οι μαθητές αξίζουν να έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στην ιστορία και να επιδείξουν την ιστορική τους γνώση.

Συμμετοχή του 20ου ΓΕΛ Αθηνών στην ημερίδα Physics Masterclasses 2024

switzerland-93275_640

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, πενταμελής ομάδα μαθητριών του τμήματος ΓΘΕΤ/ΥΓ του 20ου Ημερήσιου ΓΕ.Λ. Αθήνας με τη συνοδεία του εκπαιδευτικού Λιούτα Μαυρουδή, συμμετείχε στη διεθνή ημερίδα με θέμα «Προχωρημένα Μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων για Μαθητές Λυκείου – Physics Masterclasses 2024» που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου.

Στο πρώτο μέρος της ημερίδας οι μαθήτριες που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των στοιχειωδών σωματιδίων, των επιταχυντών, των ανιχνευτικών διατάξεων, την Κοσμολογία και τις μεθόδους έρευνας που χρησιμοποιούν οι ερευνητές στο CERN της Γενεύης για να δώσουν απαντήσεις σε σύγχρονα ερωτήματα σχετικά με την ύλη την ενέργεια και τις σχετικές αλληλεπιδράσεις.

Στο δεύτερο μέρος της ημερίδας και αφού οι μαθήτριες γευμάτισαν στο εστιατόριο της Πολυτεχνειούπολης, χωρίστηκαν σε ομάδες όπου ανέλαβαν δράση ταυτοποιώντας στοιχειώδη σωματίδια μέσω κατάλληλου λογισμικού και ως νέες ερευνήτριες μαζί με το σύνολο των συμμετεχόντων από τα υπόλοιπα 24 σχολεία παρουσίασαν τα αποτελέσματα της εργασίας τους, έχοντας ολοκληρώσει επιτυχημένα τη δραστηριότητα που τους ανατέθηκε.

Η ημερίδα, που ενθουσίασε, εντυπωσίασε και αποτυπώθηκε ως θετική εμπειρία που εμπνέει και συναρπάζει, ολοκληρώθηκε με απονομή βεβαιώσεων στις μαθήτριες.