Σχολικές εκδρομές & εκπαιδευτικές επισκέψεις

Η πενθήμερη εκδρομή της Γ’ λυκείου

Μετά από πολλή ανυπομονησία και λεπτομερή προετοιμασία, η Γ’ τάξη του 20ου Λυκείου Αθηνών έκανε την εμφάνιση της στην Κέρκυρα, όπου και έμεινε για 5 μέρες. Την 1η μέρα, έγινε μια μικρή στάση στην Πρέβεζα, όπου περάσαμε το απόγευμα μας, πριν φτάσουμε στον τελικό προορισμό μας, την Κέρκυρα. Την 5η μέρα έγινε στάση στα Γιάννενα και επιστροφή στην Αθήνα.

Ενδιάμεσα, έγιναν επισκέψεις:

1. Στο Κάστρο της Βασίλισσας Ελισάβετ:

 

 

Όπου βρίσκεται και το γλυπτό «Ο Αχιλλέας Θνήσκων»

 

2. Στο Κανόνι, από όπου φαινόταν το Ποντικονήσι και η εκκλησία της Παναγίας των Βλαχερνών:

3. Και στο Μον Ρεπό για περίπατο.

4. Στην Πλατεία Σπιανάδα, όπου ξεκίνησαν να παίζουν κρίκετ για πρώτη φορά στην Ελλάδα, επίσης για περίπατο.

5. Στο φρούριο:

6.Και στο μουσείο Ασιατικής τέχνης:

 

Τέλος, πήγαμε στο μοναστήρι της Παλαιοκαστρίτσας:

Η θέα ήταν υπέροχη. Η εκδρομή αυτή ήταν μια εμπειρία που θα σας μείνει αξέχαστη.

Fun Fact: Η Κέρκυρα είναι το μόνο μέρος στην Ελλάδα όπου παράγεται το φρούτο Κουμ Κουάτ (Kum Quat) και διάφορα προϊόντα με αυτό.

Επίσκεψη στο Ίδρυμα Λασκαρίδη

Τον περασμένο Δεκέμβριο, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια εκδρομή στο ίδρυμα Λασκαρίδη, στο οποίο μαθητές της Α’ & Β’ τάξεις παρακολούθησαν σεμινάρια για την τεχνητή νοημοσύνη και ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στο bullying.

Οι μαθητές της Β΄ παρευρέθηκαν στο πρόγραμμα ενημέρωσης για την τεχνητή νοημοσύνη (Α.Ι.) το οποίο είχε διάρκεια 1.30 ώρα. Εκεί ενημερώθηκαν οι μαθητές για τα πλεονεκτήματα, τους κινδύνους αλλά και τις υπηρεσίες του Α.Ι. στον χώρο εργασίας μας αλλά και στην  καθημερινή μας ζωή. Μέσω ενός powerpoint και βίντεο μας παρουσίασαν τις υπηρεσίες ως τώρα του Α.Ι. αλλά και προς τα που οδεύει το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης.

Τα παιδιά της Α’ λυκείου πήραν μέρος σε ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στο θέμα του bullying. Η διαδικασία αυτή έγινε μέσω μικρών θεατρικών παρουσιάσεων, ενώ στην συνέχεια τους δόθηκε να κάνουν ένα θεατρικό για το πως θα αντιμετώπιζαν ένα παιδί με ουρά.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το σχολείο μας προτίμησε τα Μ.Μ.Μ. για την μεταφορά των μαθητών, το οποίο αποδεικνύει την περιβαλλοντική συνείδηση του σχολείου μας!

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης