
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β3 του σχολείου μας προχώρησαν πρόσφατα σε μια ξεχωριστή πράξη αλληλεγγύης. Με δική τους, αποκλειστικά, πρωτοβουλία και με διάθεση να προσφέρουν σε παιδιά που δοκιμάζονται σκληρά, συγκέντρωσαν το ποσό των 200 Ευρώ για τον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα».
Η κίνηση αυτή των παιδιών μάς υπενθυμίζει με τον πιο απλό τρόπο ότι η προσφορά δεν μετριέται με αριθμούς, αλλά με το μέγεθος της καρδιάς. Μέσα από το χαρτζιλίκι τους και τη συλλογική τους προσπάθεια, οι μαθητές μας έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα συμπαράστασης και ελπίδας.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά του Β3 που μας κάνουν περήφανους και μας δείχνουν τον δρόμο της έμπρακτης αγάπης!

