Εμπειρία Erasmus+ στην Εσθονία: Ένα Ταξίδι Γνώσης και Εξέλιξης

kef1

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η κινητικότητα του σχολείου μας στην Εσθονία (Tartu, 10-15/11/2024) στα πλαίσια της Διαπίστευσης Erasmus+ για τη σχολική εκπαίδευση με κωδικό 2024-1-EL01-KA121-SCH-000210593, φιλοξενούμενοι από το σχολείο TARTU RAATUSE KOOL.

Στην κινητικότητα συμμετείχαν 10 μαθητές/τριες με τους συνοδούς τους, ο Διευθυντής κ. Λιακέας, η Σύμβουλος Σχολικής Ζωής καθηγήτρια αγγλικών κ. Αναστασοπούλου και η καθηγήτρια μουσικής κ. Φλούδα.

Μαθητές: Προσωπική Ανάπτυξη και Διαπολιτισμική Κατανόηση

est1

Οι μαθητές μας εργάστηκαν πάνω σε βασικούς στόχους που αφορούσαν την ανάπτυξη της ψυχικής υγείας, τη διαχείριση των συναισθημάτων τους και την ενίσχυση της αυτοέκφρασης. Με τη φιλοξενία τους σε εσθονικές οικογένειες, βίωσαν την καθημερινή ζωή και τις πολιτισμικές παραδόσεις μιας άλλης χώρας, ενώ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό σύστημα της Εσθονίας, συγκρίνοντάς το με το ελληνικό.

Μέσα από δραστηριότητες και ομαδική συνεργασία, οι μαθητές ενίσχυσαν τις επικοινωνιακές και διαπολιτισμικές τους δεξιότητες, ξεπερνώντας εμπόδια που μπορεί να υπήρχαν στις σχέσεις τους ως ομάδα. Με την επιστροφή τους, έγιναν πολλαπλασιαστές αυτής της εμπειρίας, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες με την υπόλοιπη σχολική κοινότητα.

Εκπαιδευτικοί: Ανταλλαγή Γνώσεων και Εμπλουτισμός Δεξιοτήτων

Οι τρεις καθηγητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε εξειδικευμένες δράσεις που εμπλούτισαν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες:

  • Η κ. Φλούδα, καθηγήτρια Μουσικής, δίδαξε διαδραστικά μαθήματα σχετικά με την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Μουσική. Η εμπειρία αυτή προώθησε τη χρήση ψηφιακών εργαλείων στη διδασκαλία, ενώ ενθάρρυνε την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας στους μαθητές.
  • Η σύμβουλος σχολικής ζωής κ. Αναστασοπούλου παρακολούθησε συμβουλευτικές συνεδρίες στο σχολείο υποδοχής, καταγράφοντας μεθόδους αντιμετώπισης κρίσεων, όπως εκφοβισμού, ψυχικών προκλήσεων και κοινωνικών ζητημάτων.
  • Τέλος ο Διευθυντής κ. Λιακέας μέσα από τη διαδικασία job shadowing είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει τις πρακτικές ηγεσίας και τις στρατηγικές διδασκαλίας του σχολείου υποδοχής.

est2

Κύρια Αποτελέσματα της Κινητικότητας

  • Ψυχική Υγεία και Ευεξία: Ενίσχυση της κατανόησης για τη σημασία της ψυχικής υγείας και της συναισθηματικής νοημοσύνης.
  • Διαπολιτισμική Συνείδηση: Βαθύτερη κατανόηση της εσθονικής κουλτούρας, της ιστορίας και των εκπαιδευτικών πρακτικών.
  • Συνεργασία και Δικτύωση: Δημιουργία διεθνών συνεργασιών για μελλοντικά προγράμματα και ανταλλαγές.
  • Νέες Διδακτικές Μέθοδοι: Απόκτηση ιδεών για την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας και διαχείρισης τάξης.

Η εμπειρία Erasmus+ στην Εσθονία αποτέλεσε μια αξέχαστη περιπέτεια για τους συμμετέχοντες, ενώ έθεσε τα θεμέλια για μελλοντική βελτίωση και εξέλιξη της σχολικής μας κοινότητας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της δράσης και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε τη συμμετοχή μας σε ανάλογες ευκαιρίες που εμπλουτίζουν τη μάθηση και την εμπειρία όλων μας!

#ΣυνεχίζουμεErasmus

3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελευσίνας#IKY

#Groupmobilityofschoolpupils #Ελευσίνα #Greece #Estonia #raatusekool

#jobshadowingerasmus+

#teachingassignments

#Erasmus

#3gymnasioelefsinas