Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές/μαθήτριες της θετικής κατεύθυνσης Β’ και Γ΄ Λυκείου του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών στο πλαίσιο του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διάλεξη σε αμφιθέατρο της σχολής από τον κο Θεοχάρη Αποστολάτο, Καθηγητή του Τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Τομέα Αστροφυσικής, Αστρονομίας και Μηχανικής.
Στη συνέχεια οι μαθητές συνομίλησαν μαζί του, σε αίθουσα της σχολής, για θέματα που αφορούν το μέλλον τους επαγγελματικά, εξετάζοντας πιθανές επαγγελματικές πορείες και συζητώντας σχετικά με τις προοπτικές που προσφέρει η εκπαίδευση στον Τομέα της Φυσικής. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης οι μαθητές έμαθαν για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της Φυσικής και τις εφαρμογές τους στη βιομηχανία, για την έρευνα και τις νέες τεχνολογίες. Επίσης, ο κ Αποστολάτος, τόνισε τη σημασία της συνεχούς μάθησης και παρείχε συμβουλές σχετικά με πιθανές καριέρες, δείχνοντας πιθανά μονοπάτια για επαγγελματική αποκατάσταση. Η συνομιλία αυτή προσέδωσε έναν εκπαιδευτικό χαρακτήρα στη συνάντηση και αποτέλεσε μια ευκαιρία για τους μαθητές να εξερευνήσουν τον κόσμο της επιστήμης και της Φυσικής μέσα από το πρίσμα των επαγγελματικών τους προοπτικών.
Επιπλέον οι μαθητές είχαν την τύχη να συνομιλήσουν με τον κο Παύλο Πάνου, παλιό μαθητή του σχολείου μας, ο οποίος αποφοίτησε από το Φυσικό Τμήμα έκανε το μεταπτυχιακό του στον τομέα των στοιχειωδών σωματιδίων και την άνοιξη θα ταξιδέψει για Ελβετία όπου θα ξεκινήσει διδακτορικό στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Τα παιδιά μοιράστηκαν ευχάριστα μαζί του τα άγχη τους και τους προβληματισμούς τους σχετικά με το μέλλον. Ευχαριστούμε πολύ για την ωραία και εποικοδομητική συζήτηση.
Επίσης οι μαθητές/μαθήτριες της θετικής κατεύθυνσης Β’ και Γ΄ Λυκείου του σχολείου μας επισκέφτηκαν εκ νέου το Φυσικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών την Παρασκευή 19/4/2023. Αυτή τη φορά συμμετείχαν ενεργά σε εργαστηριακές ασκήσεις και ήρθαν σε επαφή με την επιστημονική εκπαιδευτική διαδικασία