Όλοι θέλουμε ένα σχολείο ανοικτό στην κοινωνία, που θα εμπνέει και θα καθοδηγεί τα νέα άτομα, που είναι πιο δεκτικά για τη χάραξη μιας πορείας κατάφασης ζωής. Τα πολιτιστικά προγράμματα που υλοποιούνται στα σχολεία καθοδηγούν τους νέους να βρουν τον εαυτό τους μέσα στον κόσμο και αυτό είναι μια μεγάλη πρόκληση.
Οι μαθητές στις ομάδες που συγκροτούνται εντάσσονται προαιρετικά και με συνοδοιπόρους και καθοδηγητές τους καθηγητές τους συνυπάρχουν σαν ισότιμα μέλη, προβληματίζονται, ανταλλάσουν τις αγωνίες τους, απλώνουν ελεύθερα τα όνειρά τους και τις αναζητήσεις τους και δίνουν το δικό τους μήνυμα «ότι οι νέοι θα αναζητούν το άλλο, το διαφορετικό, θα αγωνίζονται για την αξία της ζωής».
Στις ομάδες αναπτύσσονται πρωτοβουλίες και βλέπουμε ένα πρόσωπο του σχολείου χωρίς βαθμούς και καταπίεση.
Σαν Διευθύντρια του 1ου Εσπερινού Γυμνασίου Πειραιά καλωσορίζω την προσπάθεια των μαθητών μας κατά το τρέχον σχολ. έτος 2014-15 να δημιουργήσουν ηλεκτρονικό περιοδικό με τη βοήθεια του καθηγητή τους της Πληροφορικής και ευελπιστώ ότι η ενέργειά τους αυτή θα βρει μιμητές και τα επόμενα χρόνια και θα ασχοληθούν με περισσότερα θέματα.


One comment on “Εισαγωγικό σημείωμα, της Δντριας του 1ου ΕΣΠ ΓΥΜ Πειραιά, Μαστρογιάννη Παγώνας”