Με τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους το σχολείο μας εξοπλίστηκε με επιτοίχιους ανεμιστήρες σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας, παράλληλα έγιναν επισκευές βλαβών, βάψιμο αιθουσών και εικαστικές παρεμβάσεις που εξυπηρετούν κι έναν πρακτικό στόχο με τα μηνύματα που φέρουν σε μία προσπάθεια ενίσχυσης του θετικού κλίματος στις διαπροσωπικές σχέσεις των μαθητών.
