Τον περασμένο μήνα το σχολείο μας κέρδισε το πρώτο βραβείο στον μαθητικό διαγωνισμό με τίτλο: «Η δύναμη είναι στο μαζί – όχι στον φόβο!», που διοργάνωσε το 3ο ΕΠΑΛ Ιωαννίνων με αφορμή την ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού (6η Μαρτίου). Το σχολείο μας δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους (διάρκειας δύο λεπτών περίπου) με τον τίτλο: «ΜΙΛΑ», στην οποία πρωταγωνίστησαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί. Την ταινία μπορείτε να παρακολουθήσετε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας, https://blogs.sch.gr/4gymioan/
Επιμέλεια: Αναστασία Αμπελακιώτη, Ηρώ Βράνου
