Ένα καινοτόμο eTwinning έργο που παντρεύει τη δύναμη της καλλιτεχνικής
έκφρασης με τις δεξιότητες του προγραμματισμού!
Στόχος του έργου είναι να μυήσει τους μαθητές τόσο στον οπτικό πολιτισμό όσο και
στην υπολογιστική σκέψη, μέσα από την πλατφόρμα Scratch. Εμπνευσμένοι από τον
σπουδαίο εκπρόσωπο της αφηρημένης τέχνης Wassily Kandinsky, οι μαθητές
δημιουργούν ψηφιακά έργα τέχνης, όπου τα χρώματα, οι γραμμές και τα σχήματα
αποκτούν… ζωή μέσα από τον κώδικα!
Βασικά σημεία του έργου:
- Το κίνητρο: Υπολογιστές και τέχνη συνδέονται μέσα από τη φαντασία, τη
δημιουργικότητα και την καινοτομία.
- Στόχοι: Καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης και της εικαστικής παιδείας,
με ταυτόχρονη εξοικείωση με τις βασικές αρχές προγραμματισμού.
- Δεξιότητες: Οι μαθητές μαθαίνουν να δημιουργούν διαδραστικά έργα τέχνης,
προγραμματίζοντας με Scratch σύμβολα και χρώματα εμπνευσμένα από τα
έργα του Kandinsky.
- Αποτελέσματα: Ο συνδυασμός τέχνης και τεχνολογίας ενισχύει τη
δημιουργικότητα, τη συνεργατικότητα και την ψηφιακή εγγραμματοσύνη των
μαθητών.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αικατερίνη Καρακωνσταντάκη
