Από τους μαθητές του Α2 Όλγα Παππά , Ευαγγελία Σκιάρρη , Βασίλη Παπαχρήστο:
1.Ποια ήταν τα κίνητρά σας για να γίνετε διευθυντής;
Για να γίνει κάποιος/α διευθυντής/ντρια κινητοποιείται σίγουρα από προσωπικά κίνητρα και φιλοδοξίες. το πιο βασικό όμως είναι όραμα . Διοίκηση χωρίς όραμα για το μέλλον σε έναν εκπαιδευτικό οργανισμό διασρέφει την λειτουργία τον . Επιδίωξα να γίνω διευθυντής επειδή επιθυμώ να εισαγάγω στην εκπαιδευτική διαδικασία . Επειδή επιθυμώ σε συνεργασία με τους/τις συναδέλφους να εισαγάγουμε καινοτομίες και δραστηρίοτητες που θα καλλιεργήσουν όχι μόνο γνώσεις αλλά και κοινωνικές δεξιότητες όπως η επικοινωνία και η συνεργασία και την κριτική ικανότητα και ψηφιακές δεξιότητες τα οποία είναι απαραίτητα για έναν σύγχρονο πολίτη.
2.Θυμόσαστε την πρώτη ήμερα που ήρθατε στο σχολείο;
Σίγουρα θυμάμαι την πρώτη μέρα , το πρώτο που μου έκανε εντύπωση ήταν η ξεχωριστή θέση του πάνω σε λόφο να δεσπόζει στην γύρω περιοχή το κτίριο ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα π.χ οι εξωτερικοί τοίχοι και η σκάλες πρόσβασης στο κτήριο χρειάζονται βελτίωσης και επίσης ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και κυρίως σε ψηφιακά άμεσα που θα βοηθήσουν τόσο την διδασκαλία όσο και την πραγμάτωση του οράματος που έχω για το σχολείο.
3. Τι μαθήματα διδάσκετε και σε ποιες τάξεις ;
Ως φιλόλογος διδάσκω μια πληθώρα μαθημάτων :Αρχαία Ελληνική Γλωσσά και Λογοτεχνία , Νέα Ελληνική γλώσσα και Λογοτεχνία , Ιστορία. Επειδή διαθέτω και δεύτερο πτυχίο στα οικονομικά δυνητικά, διδάσκω ΚΠΑ και οικιακή οικονομία . Ως διευτυντής λόγω των πολλών υποχρεώσεων φέτος διδάσκω μόνο ιστορία στην Α και Γ γυμνάσιου . Επειδή ένα από τα κίνητρα που έγινα εκπαιδευτικός ήταν το πάθος μου για την διδασκαλία , μου λείπει η επικοινωνία με τους μαθητές/τριες μέσα στην τάξη .
4. Πείτε μας με τη θέματα ασχολείται ο διευθυντής ενός σχολείου ;
Ο διευθυντής /διευθύντρια ενός σχολείου ασχολείται με πάρα πολλά . Με τους μαθητές/τριες του σχολείου , τις ανάγκες , τα προβλήματα τους και τα πιθανά παραπτώματα τους. Με τους γονείς επίσης που θέλουν να μάθουν για την πρόοδο των παιδιών τους , να αναφέρουν πιθανά προβλήματα και παράπονα . Με του συνεργάτες – εκπαιδευτικούς για να συντονίσουν τις δράσεις και τις εργασίες ώστε το σχολείο να κάνει το έργο του αποδοτικά . Με τις δημοτικές αρχές , για να εξασφαλίσει τα αναγκαία για την λειτουργία π.χ καθαριότητα χώρου από χόρτα , επισκευές ,βαψίματα . Με την διοίκηση για την ενημέρωση όταν συμβαίνουν κάποια γεγονότα και για την εφαρμογή τον οδηγιών που στέλνει το υπουργείο παιδείας . Γενικά ένας διευθυντής / διευθύντρια είναι ο εκπρόσωπος του σχολείου προς όλους όσους συνεργάζονται με αυτό .
5. Ποια ήταν η ποιο δύσκολη στιγμή της καριέρα σας ;
Δεν ανακαλώ να έχω αντιμετώπισει καταστάσεις ιδιαίτερα δύσκολες . Σε έναν εκπαιδευτικό χώρο όπου αλληλεπιδρούν πολλοί άνθρωποι συχνά προκύπτουν προβλήματα . Πιστεύω ότι με την συνεργασία , την συνεννόηση και την καλή διάθεση καταφέρνουμε να τα επιλύσουμε . Προσπαθώ όταν υπάρχουν τέτοια προβλήματα να ενεργώ ψύχραιμα και λογικά . Φυσικά δεν μπορώ να γνωρίζω τη θα φέρει το μέλλον . Ελπίζω πως όλα θα είναι όπως μέχρι τώρα .
6. Ποια ήταν η ποιο ευχάριστη στιγμή τις καργέρα σας ;
Στην καριέρα μου είχα πολλές ευχάριστες στιγμές. Αυτές που με ικανοποιούν περισσότερο είναι όταν συναντιέμαι με παλιούς μαθητές/μαθήτριες, μαθαίνω για την πρόοδό τους και θυμόμαστε καλές και άσχημες στιγμές. Ελπίζω να ζήσω και άλλες τέτοιες καταστάσεις στο μέλλον.
7. Ποια είναι τα σχέδιά σας γι΄αυτό το σχολείο;
Ήδη έχω πει το γενικό όραμα: Ελπίζω στα επόμενα χρόνια το σχολείο να συμμετάσχει σε ευρωπαϊκά προγράμματα, τόσο για εκπαιδευτικούς, όσο και για μαθητές.Επίσης το σχολείο να γίνει ένα κέντρο μάθησης, όχι μόνο για τα παιδιά, αλλά και για τους γονείς τους σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, αλλά και γενικότερα με την τοπική κοινωνία. Σχετικά με τους μαθητές και τις μαθήτριες το σχολείο να είναι ένας χώρος ανοιχτός για όλους και όλες που ενισχύει τη μάθηση και τη δημιουργικότητα.