Το μάθημα… παιχνίδι!

Με το πιο δημοφιλές περιβάλλον οπτικού προγραμματιστικού, το Scratch, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε διαδραστικές ιστορίες (στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα), quizzes γνώσεων και παιχνίδια.

Οι εκπαιδευτικοί στόχοι περιλάμβαναν:

  • Ανάπτυξη δημιουργικότητας, στρατηγικής και πλάγιας σκέψης.
  • Ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης και ψηφιακών δεξιοτήτων.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής (οργανωτική ικανότητα, αυτοπεποίθηση).

Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στο μάθημα της Πληροφορικής και των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» βάσει των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΙΕΠ για τον θεματικό άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία (Γυμνάσιο)»:

  • «Δημιουργία ιστορίας/παιχνιδιού με τη βοήθεια του Scratch».
  • «Το μάθημα… παιχνίδι!» – Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ Α.Ε).

Η συλλογή Scratch «Το μάθημα… παιχνίδι!» περιέχει τα έργα μας!

Την καθοδήγηση είχαν οι διδάσκοντες Ε. Κοντοπίδη (ΠΕ86) και Δ. Κουσιάδης (ΠΕ83).

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης