
Με το πιο δημοφιλές περιβάλλον οπτικού προγραμματιστικού, το Scratch, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε διαδραστικές ιστορίες (στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα), quizzes γνώσεων και παιχνίδια.
Οι εκπαιδευτικοί στόχοι περιλάμβαναν:
- Ανάπτυξη δημιουργικότητας, στρατηγικής και πλάγιας σκέψης.
- Ανάπτυξη υπολογιστικής σκέψης και ψηφιακών δεξιοτήτων.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής (οργανωτική ικανότητα, αυτοπεποίθηση).
Η δραστηριότητα υλοποιήθηκε στο μάθημα της Πληροφορικής και των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» βάσει των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΙΕΠ για τον θεματικό άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία (Γυμνάσιο)»:
- «Δημιουργία ιστορίας/παιχνιδιού με τη βοήθεια του Scratch».
- «Το μάθημα… παιχνίδι!» – Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ Α.Ε).
Η συλλογή Scratch «Το μάθημα… παιχνίδι!» περιέχει τα έργα μας!
Την καθοδήγηση είχαν οι διδάσκοντες Ε. Κοντοπίδη (ΠΕ86) και Δ. Κουσιάδης (ΠΕ83).

Scratch Studio «Το μάθημα… παιχνίδι»