Μεγαλώσαμε και … πήγαμε Πελοπόννησο!

Η Γ΄ τάξη του σχολείου μας ταξίδεψε στην Πελοπόννησο από τις 14 έως τις 18 Απριλίου 2016. Στα πλαίσια του ταξιδιού, επισκεφτήκαμε το Ναύπλιο, τα Καλάβρυτα, το Μέγα Σπήλαιο, το Μυστρά, το Αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Ο αρχηγός της εκδρομής μας ήταν ο κ. Μιχάλης Τουραμπέλης και συνοδοί οι καθηγήτριες κ. Γαβριέλλα Ασπράκη, κ. Τακουή Βακιρτζιάν και  κ. Έφη Ζερβάκη.

ekdromiC_1

Την πρώτη μας μέρα στην Πελοπόννησο, αφού πρώτα κάναμε μια στάση στον Ισθμό της Κορίνθου, πήγαμε στο Μυστρά όπου κατηφορίσαμε την πλαγιά του βουνού που είναι χτισμένη η παλιά πόλη μέσω ενός λίγο δύσβατου μονοπατιού. Είδαμε τις βυζαντινές εκκλησίες καθώς και τα παλάτια της πόλης. Η θέα ήταν απερίγραπτη ενώ η ομορφιά του μέρους είναι μοναδική και σίγουρα αξίζει να το επισκεφτεί κάποιος. Πριν φύγουμε από την Λακωνία κάναμε και μια στάση στη Σπάρτη, την πρωτεύουσα του νομού από όπου μείναμε με πολύ καλές εντυπώσεις. Έπειτα, πήραμε τον δρόμο για το Τολό όπου και διανυκτερεύαμε. Το ίδιο βράδυ κάναμε μια μικρή βόλτα στην πόλη του Ναυπλίου.

ekdromiC_2Την επόμενη μέρα, αφού ετοιμαστήκαμε, πήραμε τον δρόμο για το Μέγα Σπήλαιο, ένα μοναστήρι χτισμένο πάνω σε ένα γιγάντιο βράχο κοντά στα Καλάβρυτα. Εκεί ένας μοναχός μας ξενάγησε στο κύριο μέρος του Μοναστηριού, όπου υπάρχει και ένα μουσείο, λέγοντας μας εν συντομία την ιστορία του. Μετά πήγαμε στα Καλάβρυτα όπου επισκεφτήκαμε το Μουσείο του Ολοκαυτώματος και στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στην πόλη. Το βράδυ της ίδιας μέρας, μαθητές και καθηγητές διασκεδάσαμε σε μια ταβέρνα με ζωντανή μουσική λίγο πιο μακριά από το ξενοδοχείο μας.

ekdromiC_3Την τελευταία μέρα του ταξιδιού μας, την Κυριακή επισκεφτήκαμε το Παλαμήδι στο Ναύπλιο, που είχε χτιστεί ως φρούριο στην κορυφή του λόφου, ενώ αργότερα πήγαμε στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και στο Αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Η ξεναγός, αφού μας είπε σημαντικές ιστορικές πληροφορίες για το μνημείο, μάλιστα… φρόντισε να παρουσιαστεί από μια ομάδα συμμαθητών μας ένα απόσπασμα από το δράμα του Ευριπίδη «Ελένη», στη σκηνή του αρχαίου θεάτρου.

Λίγη ώρα αργότερα αναχωρήσαμε για Πειραιά από όπου και πήραμε το πλοίο για Ηράκλειο. Όλοι πέρασαν υπέροχα σε αυτή την εκδρομή και πιστεύω πως θα μείνει σίγουρα αξέχαστη και στους μαθητές αλλά και στους καθηγητές!