INVISIBLE RIDER – ΕΝΑΣ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ (Σίμος Καρακούσης και Ηλίας Βασιλάκης)

    Σήμερα, είχαμε την τύχη να συνομιλήσουμε με έναν οδηγό, ο οποίος φυσικά δεν είναι σαν τους άλλους! Επικοινωνήσαμε, λοιπόν, με τον Invisible Rider, έναν νεαρό που διατηρεί ένα κανάλι στο YouTube, το οποίο ξεπερνάει τους 10.000 συνδρομητές (!) και το θέμα αυτού είναι τα ηλεκτρικά πατίνια και η οδήγηση αυτών στους δρόμους της Αθήνας. Μάλιστα, ο Invisible στα περισσότερα βίντεό του καταγράφει το χάος που επικρατεί στους δρόμους της Αθήνας, αλλά και τους απερίσκεπτους οδηγούς που δρουν ασυνείδητα προκαλώντας συχνά χαοτικές καταστάσεις… Κι όχι μόνο ευθύνονται για το κυκλοφοριακό χάος που δημιουργείται, αλλά τις περισσότερες φορές «ζητούν και τα ρέστα» από τους άλλους οδηγούς! Μ΄ άλλα λόγια, ασυνειδησία και θράσος πάνε χέρι χέρι! Ωστόσο, ο Invisible τους αντιμετωπίζει πάντα με ευγένεια και χιούμορ, όπως άλλωστε διαπιστώνουμε και στα βίντεό του.

    Ας πούμε όμως και λίγα περισσότερα πράγματα για τον ίδιο και τα πατίνια του. Αρχικά, ο ίδιος επέλεξε ένα πατίνι για πρακτικούς του λόγους, καθώς είναι μικρό και εύκολο στη μεταφορά, αλλά και ευέλικτο, αφού μπορεί άνετα να αποφύγει την κίνηση. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα, ωστόσο, που τον ώθησε στην επιλογή του συγκεκριμένου μεταφορικού μέσου, είναι η οικολογική του πλευρά, εφόσον είναι ηλεκτροκίνητο και δεν προκαλεί περιβαλλοντικούς ρύπους, ιδιαίτερα σε μια πόλη όπως η Αθήνα, η οποία είναι ήδη επιβεβαρημένη. Αναμφίβολα, μας δήλωσε, ένα πατίνι έχει και μειονεκτήματα, όπως ο μικρός του όγκος ή η θέση του οδηγού με ψηλά το κέντρο βάρους, αλλά και η απαγόρευση της οδήγησης αυτού όταν βρέχει!

bird-charger1

Τα πατίνια που οδηγεί στην καθημερινότητά του -και όχι μόνο- είναι τα παρακάτω:

  1. unagi double motor 
  2. dualtron ultra ii 
  3. sur ron light bee x 

    Μερικά χαρακτηριστικά γι΄ αυτά είναι πως το unagi διαθέτει κινηρήρα 350w και η μέγιστη ταχύτητά του αγγίζει τα 25km/h, ενώ η αυτονομία του είναι 20km και έχει δυο μοτέρ. Το dualtron έχει και αυτό δυο μοτέρ 6640w, ενώ επιπλέον έχει την ικανότητα να κινείται με 100km/h+ (!). Bέβαια, περιορίζεται στα 25km/h, καθώς αυτό είναι το επιτρεπτό όριο που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία. Η αυτονομία του είναι 140km και είναι εξοπλισμένο με ABS αλλά και υδραυλικά δισκόφρενα μπρος-πίσω. Τώρα, όσον αφορά στο sur ron έχει μέγιστη ταχύτητα τα 45km/h αλλά μπορεί να τροποποιηθεί για διαδρομές εκτός δρόμου φτάνοντας τα 75km/h. Η μέγιστη αυτονομία του είναι 60-100km ανάλογα και με το έδαφος, κι είναι εξοπλισμένο με eco και sport mode, με μια μπαταρία Panasonic 60v 32A λιθίου με μέση τάση 60v, μέγιστη ισχύ 3.000W/6.000W και μέγιστη ροπή 10,2nm/39.0nm.

    Τελος, ο Invisible μάς είπε πως τα πατίνια σού προσφέρουν χαρά από τη μία με τον τρόπο οδήγησής τους, αλλά και κάποιες κακίες εμπειρίες από την άλλη, όπως αυτή που είχε βιώσει πριν τρεις μήνες, όπου καθώς βρισκόταν στη λεωφορειολωρίδα σύμφωνα και με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ένας οδηγός λεωφορείου άρχισε να οδηγεί επικίνδυνα κοντά του, με σκοπό την «τιμωρία» του. Ο οδηγός εν τέλει αποφάσισε να τον χτυπήσει καθώς έκανε αποβίβαση των επιβατών στη στάση… Βέβαια, θέλουμε να πιστεύουμε πως η τραγική αυτή εμπειρία του Invisible θα ξεχάστε μπροστά στην απόλαυση της οδήγησης ενός πατινιού.

unnamed

Σ΄ αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Invisible Rider που μας απάντησε σε όσα τον ρωτήσαμε κατά την επικοινωνία μας! Παρακάτω θα παραθέσουμε και τα link των social media αλλά και του καναλιού του!

1 Σχόλιο

  1. Μπράβο παιδιά για τη συνέντευξη με τον Invisible Rider και για τις πληροφορίες που βρήκατε σχετικά με τα ηλεκτρικά πατίνια! Το ηλεκτρικό πατίνι αποτελεί εξαιρετική πρόταση για την πόλη και μακάρι να αποκτήσει κι άλλους οπαδούς, καθώς και την ανάλογη μέριμνα από την πολιτεία, ώστε να γίνει περισσότερο ασφαλής η μετακίνηση με πατίνι στις μεγαλουπόλεις.

Υποβολή απάντησης