Οι ΄μικροί δημοσιογράφοι΄ του 8ου Δημοτικού σχολείου Κομοτηνής μαθαίνουν για τον σχολικό εκφοβισμό μέσα από ένα πείραμα.
Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι δύο μήλα. Παίρνουμε τα δύο μήλα, στο ένα του μιλάμε και του φερόμαστε όμορφα και στο άλλο μιλάμε άσχημα και το χτυπάμε κάτω. Ο μαθητής Γ. είπε πως δεν έχει ξαναδεί πιο άχρηστο μήλο και πιο άγευστο και το χτύπησε με δύναμη στο θρανίο. Ο Δ. είπε πως η θέση του μήλου είναι στην χωματερή και όχι στο καλάθι με τα φρούτα. Η Μ. είπε πως το έβρισκε βρώμικο και άσχημο και το πέταξε με περιφρόνηση κάτω. Πήραμε τα δύο μήλα και τα παρατηρήσαμε εξωτερικά, είδαμε πως δεν μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε σε ποιο μήλο μιλήσαμε άσχημα γιατί η φλούδα τους ήταν κατακόκκινη και φαινόταν και τα δύο λαχταριστά. Έπειτα πήραμε ένα μαχαίρι και κόψαμε τα δύο μήλα. Αυτό που είδαμε μας εξέπληξε…..
Το ένα μήλο είχε αρχίσει να μαυρίζει από μέσα, ενώ το άλλο ήταν λαχταριστό και έτοιμο να το φάμε! Είδαμε πως το μήλο που μιλήσαμε και φερθήκαμε άσχημα δεν ήταν όπως το άλλο. Ήταν πληγωμένο.
Όπως τα λόγια και οι πράξεις μας πλήγωσαν το μήλο, έτσι και η άσχημη συμπεριφορά μπορεί να πληγώσει κάποιον συμμαθητή μας. Συνήθως δεν θα το δείξει αλλά μέσα του τα λόγια μας θα έχουν γραφτεί. Τα λόγια μας έχουν δύναμη γι’ αυτό προσοχή σε αυτά που λέμε και κάνουμε.