Ο αυξανόμενος αριθμός των κρουσμάτων κορονοϊού οδήγησε την κυβέρνηση να λάβει μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας. Ένα από τα μέτρα ήταν και το κλείσιμο των σχολείων. Τα σχολεία έκλεισαν, όμως τα μαθήματα δεν σταμάτησαν, καθώς οι μαθητές συμμετέχουν σε εξ’ αποστάσεως μαθήματα. Τι επιπτώσεις έχει όμως η τηλεκπαίδευση στη ζωή των μαθητών;
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας,οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συνεχίζουν τα μαθήματά τους κι έτσι δεν θα έχουν ελλείψεις, όπως την περασμένη σχολική χρονιά. Δεν χάνουν την επαφή με τους καθηγητές τους, τους συμμαθητές τους και τα μαθήματά τους. Ακολουθείται το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, γίνεται παράδοση μαθήματος, προχωρά η ύλη, ανατίθενται εργασίες και γενικά γίνεται προσπάθεια να διατηρηθεί ο συνήθης ρυθμός της σχολικής ζωής.
Στην προσπάθεια αυτή της τηλεκπαίδευσης παρουσιάζονται όμως και δυσκολίες, που οφείλονται κυρίως σε τεχνικά θέματα υποδομής του πληροφοριακού συστήματος, αλλά και σε προβλήματα που σχετίζονται με τον εξοπλισμό των μαθητών. Προβλήματα που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του τηλεμαθήματος, όπως αποσύνδεση από το σύστημα, κακή ποιότητα ήχου και εικόνας, προκαλούν αναστάτωση στους συμμετέχοντες και εμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος. Επίσης, ορισμένοι μαθητές αντιμετωπίζουν το πρόβλημα να μη διαθέτουν καλή σύνδεση στο διαδίκτυο ή στις περιπτώσεις που υπάρχουν περισσότερα από ένα παιδιά στην οικογένεια τα οποία πρέπει να παρακολουθήσουν τηλεμαθήματα και επιπλέον εργάζονται και οι γονείς από το σπίτι, μπορεί να μην υπάρχει η δυνατότητα να έχει ο καθένας τον δικό του υπολογιστή και είναι άδικο γι’ αυτούς τους λόγους ένας μαθητής να χάνει τα μαθήματα και να παίρνει απουσίες. Επιπλέον και το έργο των καθηγητών είναι πιο δύσκολο. Στην τάξη του σχολείου, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται από τα βλέμματα των μαθητών, την απορία, το ενδιαφέρον, τη «βαρεμάρα», τον ενθουσιασμό, ενώ στην ηλεκτρονική τάξη δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.
Αυτό το νέο περιβάλλον μάθησης, έχει έναν βοηθητικό ρόλο στη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω της πανδημίας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει το ΣΧΟΛΕΙΟ. Από τα τηλεμαθήματα λείπει η αλληλεπίδραση, οι ωραίες στιγμές των διαλειμμάτων και…τα αστεία.