Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

ΑΠΟ: ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ - Μάι• 24•21

Πάντου Αγγελική, Μουρούτη Βασιλική, Α3

Φέτος η σχολική χρονιά ήταν διαφορετική από τις προηγούμενες. εξαιτίας της πανδημίας. Καταρχάς, ήταν πολύ δύσκολο για τους μαθητές αλλά και για τους καθηγητές να φορούν μάσκα και να διατηρούν τις αποστάσεις μεταξύ τους.

1 Ήταν ακόμη πιο δύσκολο για εμάς, τα παιδιά της πρώτης γυμνασίου, που δεν γνωρίζονταν κι έπρεπε να κάνουν νέες φιλίες. Επιπλέον, στο δικό μας σχολείο υπήρξαν πολλές καταλήψεις και χάθηκαν πολλά μαθήματα. Όμως, το πιο σημαντικό ήταν ότι υπήρξε ένα μεγάλο διάστημα τηλεκπαίδευσης.

images (4)

Βεβαίως ήταν πολύ καλό ότι δεν ξυπνούσαμε από τις 07.00 π.μ. κι έτσι είχαμε πολύ ελεύθερο χρόνο. Ούτε εξάλλου υπήρχε το άγχος μήπως αργήσουμε να φτάσουμε στο σχολείο.

AMEA

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν όμως και πολλά αρνητικά στην τηλεκπαίδευση.

Γι” αυτό, είμαι χαρούμενη που ξαναγύρισα στο σχολείο. Σίγουρα καταλαβαίνω καλύτερα το μάθημα, χωρίς κόπο και μπορώ να λύνω τις απορίες μου άμεσα. Το συμπέρασμα, λοιπόν, που προκύπτει, είναι ότι η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, γιατί δεν υπάρχει αλληλεπίδραση των παιδιών και των καθηγητών.

ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ

Παρόλα αυτά, ελπίζω του χρόνου  η σχολική χρονιά να είναι καλύτερη, εύχομαι να έχει τελειώσει η πανδημία, ώστε να μπορούμε να χαιρόμαστε το κλίμα χαράς, ζωντάνιας και πολλών άλλων έντονων συναισθημάτων, που νιώθουμε με μοναδικό τρόπο μόνο στο σχολείο

-λήψης-16.jpg

και που μας έχει λείψει πολύ στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου.

Σχολιάστε

Top