Hell Breaks Loose Εminem Ft Dr.Dre http://genius.com/Eminem-hell-breaks-loose-lyrics [Eminem - Verse 1:] I want you to understand something That when I […]
συνέχεια »Μαρτίου, 2015
Το σχολείο μας στους Αγώνες Επιχειρηματολογίας «Λόγος-Αντίλογος».
Με αφορμή τους αγώνες «Λόγος-Αντίλογος» που πραγματοποιήθηκαν στις 31.1.15, στους οποίους συμμετείχαν μαθητές του σχολείου μας, με υπεύθυνους καθηγητές τους […]
συνέχεια »Βασικές συμβουλές για γονείς και ενήλικες σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμό
Γονείς … 1. Mείνετε σε επιφυλακή για ενδείξεις: το παιδί σας μπορεί να είναι τόσο θύτης όσο και θύμα διαδικτυακού εκφοβισμού. […]
συνέχεια »Συζήτηση με μια ψυχολόγο… στο σχολείο μας
Σήμερα, Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015, το σχολείο μας επισκέφθηκε η ψυχολόγος, κα. Γούλα Μαρία, του Κέντρου Πρόληψης “Ορφέας” Κομοτηνής, με […]
συνέχεια »Το τεύχος του Μαρτίου: «Μην φοβηθείς…μίλα»
Το τεύχος μας γι αυτό τον μήνα είναι αφιερωμένο στον Σχολικό Εκφοβισμό. Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού μελετήθηκε για πρώτη […]
συνέχεια »6η Μαρτίου Εθνική Ημέρα ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό
Το Υπουργείο Παιδείας καθιέρωσε την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο κάθε χρόνο στις 6 Μαρτίου. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για […]
συνέχεια »Σχολικός εκφοβισμός-Bullying
Στη σύγχρονη εποχή έχει παρατηρηθεί σημαντική τεχνολογική εξέλιξη. Αυτή η εξέλιξη όμως συνεπάγεται και κάποιους κινδύνους . Ένας από τους […]
συνέχεια »Νομοθεσία σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό
Εκπαιδευτικός «νόμος»: Ο εκφοβισμός δεν είναι ποτέ αποδεκτός. Η σχολική κοινότητα έχει καθήκον να προστατεύει όλα τα μέλη της και να παρέχει […]
συνέχεια »Βασικές συμβουλές για παιδιά και νέους σχετικά με το σχολικό εκφοβισμό
Παιδιά όταν πλοηγήστε στο διαδίκτυο: 1. Πάντα να σέβεστε τους άλλους – να είστε προσεχτικοί για το τι λέτε στο […]
συνέχεια »Ο επιστήμονας Stephen Hawkings
O Στίβεν Χώκινγκ (Stephen Hawking), γεννήθηκε στις 8 Ιανουαρίου 1942, είναι Βρετανός θεωρητικός φυσικός, κοσμολόγος, συγγραφέας και Διευθυντής Ερευνών στο Κέντρο Θεωρητικής Κοσμολογίας στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ. Μεταξύ των […]
συνέχεια »