Τα παιδιά της Δ2 τάξη, στα πλαίσια του μαθήματος της θεατρικής αγωγής και του προγράμματος αγωγής υγείας και πολιτισμού «Σέβομαι, αγαπώ, μαθαίνω να ευτυχώ. Μαθήματα ευτυχίας» που συμμετείχαν, έγραψαν τα παρακάτω γράμματα αγάπης στον εαυτό τους. Σκοπός ήταν τα παιδιά να δημιουργήσουν δικά τους κείμενα εμπνευσμένα όλα από την αξία της αγάπης, να διερευνήσουν βασικές προσωπικές και κοινωνικές αξίες, να ενισχύσουν το αυτοσυναίσθημά τους.
Αγαπημένε μου εαυτέ σ” αγαπώ.
Είσαι τόσο όμορφος γι” αυτό σ” αγαπώ.
Κ.
Αγαπητή Σ. νομίζω πως δεν μιλάς άσχημα στους άλλους, πως είσαι καλή, όμορφη, αλλά και γλυκιά. Κάποιες φορές όμως μιλάς πολύ, είσαι πολύ έξυπνη όταν θες αλλά και νευρική, τους παίζεις όλους και δεν μιλάς γι’αυτούς.
Με αγάπη ο εαυτός σου.
Σ.
Αγαπημένε μου εαυτέ, επειδή νικάς τις αποστολές στο playstation, γι” αυτό σ” αγαπώ.
Φ.
Αγαπητέ εαυτέ μου αγαπάω πολύ τα μάτια και όλο το πρόσωπό μου, αλλά τα χείλη μου όχι δε μ” αρέσουν.
Α.
Αγαπημένε μου εαυτέ είσαι πολύ καλός και έξυπνος και θέλω να παραμείνεις έτσι.
Χ.
Αγαπημένε μου εαυτέ, σε αγαπώ πολύ. Το μόνο που θα ήθελα είναι να δούλευε λίγο περισσότερο το ένα μου μάτι και να μην φοράω γυαλιά.
Α.
Αγαπητέ μου, είσαι έξυπνος, δυνατός, δημιουργικός, αλλά θέλω να γίνεις λιγότερο νευρικός. Στο μπάσκετ είσαι πολύ καλός. Μπράβο που χθες έφτιαξες ένα σκαμπό μόνος σου. Ελπίζω να γίνεις μηχανολόγος μηχανικός όπως ονειρεύεσαι.
Γ.
Εαυτέ μου αρέσει που κάνεις τους άλλους τους άλλους να γελάνε.
Α.
Αγαπητέ εαυτέ μου θέλω να σου πω το ότι σε αγαπώ όσο τον κόσμο και το ηλιακό σύστημα. Το άλλο που “θελα να σου πω το ότι είσαι cool τύπος και μάγκας. Από εκεί και πέρα είσαι χάλια στο ψάρεμα. Αυτά ήθελα να σου πω εαυτέ μου.
Ι.
Αγαπημένε μου εαυτέ μου αρέσει ότι είμαι όμορφος και όλα τα παιδιά να με συμπαθούνε. Μου αρέσει ότι κάθε ημέρα πηγαίνω ποδόσφαιρο και δεν έχω αρρωστήσει ποτέ. Μου αρέσει ότι έχω δυνατό σώμα και μυαλό.
Κ.
Εαυτέ μου είσαι ο πιο όμορφος.
Α.
Αγαπημένε μου εαυτέ, πρέπει να σου μιλήσω. Πρέπει να σου πω τα σωστά και τα λάθος πράγματα της ζωής μου, προτερήματα και μειονεκτήματα. Τα προτερήματά μου είναι ότι μπορώ να διαχειριστώ το θυμό μου, να είναι ένας χαρούμενος και συναισθηματικός άνθρωπος. Νιώθω ότι είμαι έξυπνη και πιστεύω ότι είμαι και όμορφη.
Ν.
Εαυτέ μου γλυκέ, είσαι καλό και ώριμο παιδί και έχεις πολύ καλούς φίλους. Δεν είσαι ντροπαλός, κακός, πονηρός. Είσαι καλός και ψύχραιμος και ήρεμος.
Α.
Αγαπητέ μου εαυτέ νομίζω ότι είσαι cool, όμορφος και πολύ αστείος. Επίσης παίζεις καλό ποδόσφαιρο. Όμως δεν είσαι καλός στην θεατρική αγωγή, στα καλιγραφικά.
Α.
Αγαπημένε μου εαυτέ χαίρομαι έτσι όπως είσαι, με αυτά που έχεις και κάνεις. Δε θέλω να αλλάξεις καθόλου. Χαίρομαι με τους φίλους και τους συγγενείς που έχεις. Τις συνήθειες που έχεις και τα ταλέντα που έχεις.
Ε.
Στον εαυτό μου νιώθω πολύ καλά γιατί τον πιστεύω τον εαυτό μου και νομίζω ότι τα πάμε καλά με τον εαυτό μου.
Ε.
Αγαπητέ μου εαυτέ σε αγαπάω πολύ γιατί έχεις προτερήματα και μειονεκτήματα. σε συγχωρώ για ότι έχεις κάνει γιατί εσύ με έχεις βοηθήσει και μόνο εσύ θα με βοηθάς στις πιο δύσκολες στιγμές που θα περάσω.
Σ.
Εαυτέ μου σε αγαπάω.
Θ.
Νομίζω ότι ο εαυτός μου είναι αρκετά χαρούμενος αλλά και μερικές φορές λυπημένος και καμιά φορά νιώθω άσχημα γιατί οι φίλοι μου μου μιλάνε άσχημα και όταν δε με παίζουν και όταν είμαι χαρούμενη είμαι γιατί με παίζουν οι φίλοι μου και μου έχουν εμπιστοσύνη.
Μ.