Σύμφωνα με έρευνες η Ελλάδα δεν έχει και τους πιο υπεύθυνους οδηγούς, αφού ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων οδηγών κυκλοφορεί χωρίς κράνος και ζώνη ασφαλείας. Με αυτά τα δεδομένα δεν είμαστε και «τέρατα υπευθυνότητας» στην οδήγηση. Αντίθετα, το ποσοστό της Γερμανίας και της Γαλλίας είναι 95% σε χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας. Λίγο να σκεφτόμασταν ποιο είναι το καλό για μας, πολλοί άνθρωποι θα είχαν σωθεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κυρίως στην Αθήνα να είναι επικίνδυνο να κυκλοφορούν έξω και με αυτούς τους «τρελούς» που έχουμε για οδηγούς.
Η Ελλάδα ήταν πρώτη σε θύματα από τροχαία ατυχήματα το 2006 στην Ευρώπη με 1.657 θανάτους ˙ δηλαδή, 149 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων. Ενώ, μετά ακολουθεί το Βέλγιο και μετά η Ιταλία. Πάλι καλά, σήμερα η χώρα μας βρίσκεται στην τέταρτη θέση της Ευρώπης. Κάποιοι λένε πως υπάρχει βελτίωση από τότε. Οι έρευνες αποδεικνύουν ότι πριν 10 χρόνια η Ελλάδα είχε 2.500 νεκρούς, το 2.013 800 νεκρούς και το 2.014 λιγότερους από 600. Αυτό όμως λένε οι έρευνες.
Η δική μου γνώμη είναι ότι ακόμα και να μειώθηκαν οι αριθμοί χάθηκαν άνθρωποι και ανάμεσα σε αυτούς νέα παιδιά. Ευρέως γνωστό στη χώρα μας παράδειγμα είναι ο θάνατος ενός αδικοχαμένου νέου ηθοποιού, του Τόμας Πρωτόπαπας.
Συντάκτρια:
Θάλεια Παρίση Α5