
Γράφει η μαθήτρια του Α2 Ζαπαντζή Βασιλική
Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του σχολείου μας, αφιερώθηκαν αρκετές ώρες από το μάθημα των αγγλικών για την υλοποίηση μιας δράσης της Α’ λυκείου και ποιο συγκεκριμένα για το bingo.
Αναλυτικότερα, το bingo είναι ένα παιχνίδι τύχης όπου οι απαντήσεις των παικτών πρέπει να αντιστοιχούν με τα δελτία που έχουν προ-εκτυπωθεί. Ο παίκτης που θα πετύχει να έχει πρώτος τους αριθμούς που θα κληρωθούν είναι ο νικητής και απαιτείται να φωνάζει bingo ώστε να κατοχυρώνει το δικαίωμα και να προλάβει άλλο παίκτη που τυχόν έχει επιτύχει να συμπληρώσει και αυτός το δελτίο του. Όλες οι νίκες ελέγχονται ώστε να μην υπάρχουν περιθώρια λάθους. Από την άλλη εμείς, λόγω του μαθήματος αλλάξαμε λίγο τους κανόνες του παιχνιδιού και αντί για αριθμούς χρησιμοποιήσαμε αγγλικές λέξεις.
Σαν δράση μας άρεσε αρκετά διότι είχαμε την ευκαιρία να ξεφύγουμε από την κλασσική έννοια του μαθήματος, όπου μερικές φόρες είναι πολύ κουραστικό για εμάς τους μαθητές. Επομένως από την στιγμή που οι δραστηριότητες είναι ένας βασικός τρόπος μέσω του οποίου τα παιδιά κινητοποιούνται, αποτελεί ταυτόχρονα το πλαίσιο και το όχημα που τα οδηγεί στη μάθηση. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα από αυτή τη βιωματική μέθοδο επιδιώξαμε να κάνουμε το μάθημα των αγγλικών ποιο ευχάριστο και ήταν εφικτή η συμμετοχή όλων των μαθητών της τάξης μας.
Κλείνοντας, καταλάβαμε πως οι δράσεις είναι ένας ακόμη τρόπος μάθησης για εμάς τους νέους, ίσως και ο ποιο ευχάριστος διότι επιδιώκουμε να κάνουμε μάθημα μέσα από ένα παιχνίδι. Τελικά πράγματι μπορείς να μάθεις από ένα παιχνίδι!