ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS

Σχέδιο κινητικότητας Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας στην Ισπανία

Στα πλαίσια της Δράσης ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Erasmus+», το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας υλοποίησε την περίοδο 12-18/12/2022  εγκεκριμένο σχέδιο μαθησιακής κινητικότητας διάρκειας 7 ημερών με θέμα τον «Τουρισμό στην ψηφιακή εποχή»  στην πόλη Σεβίλλη της Ισπανίας. Στο σχέδιο συμμετείχαν 6 εκπαιδευτικοί  ειδικοτήτων Οικονομίας και Πληροφορικής, οι οποίοι παρακολούθησαν τις εργασίες (job shadowing) του τουριστικού πρακτορείου Conocer Sevilla με την καθοδήγηση του διευθυντή κ. Florencio Quintero Ceballos.

Βασικός στόχος των συμμετεχόντων καθηγητών ήταν η εκμάθηση μεθόδων διδασκαλίας των τουριστικών εργαστηριακών μαθημάτων με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Επιμέρους στόχοι του σχεδίου ήταν:

  • η κατάρτιση στη διαχείριση και οργάνωση μικρών τουριστικών επιχειρήσεων που ασχολούνται με την προβολή της τοπικής ιστορίας και του πολιτισμού σε εγχώριους και ξένους τουρίστες, έτσι ώστε να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της πρόσβασης στο Διαδίκτυο και στη διαχείριση του πελατολογίου
  • η εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία marketing
  • η δικτύωση των εκπαιδευτικών  του σχολείου με φορείς του εξωτερικού από όπου θα αντλούν τεχνογνωσία  και στο μέλλον
  • η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων τους
  • η επαφή με την ισπανική κουλτούρα
  • η καλλιέργεια της Ευρωπαϊκής συνείδησης

Στα πλαίσια αυτά οι εκπαιδευτικοί ασκήθηκαν:

-στο σχεδιασμό διαδικτυακού Ιστότοπου μιας τουριστικής επιχείρησης

-σε βασικά εργαλεία SEO για τη βελτίωση της ορατότητας της Ιστοσελίδας

-στη μεθοδολογία διαχείρισης του WordPress

-στα plugins και στις πλατφόρμες κρατήσεων για την προώθηση ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων, κλπ

-στη διαχείριση των social media και στα εργαλεία που χρησιμοποιούν για την προώθηση των τουριστικών επιχειρήσεων(Instagram, Snapchat, YouTube, Facebook)

Τέλος, συμμετείχαν σε μια σειρά πολιτιστικών επισκέψεων στη Σεβίλλη, στη Γρανάδα και στην Κόρδοβα.

Σχέδιο κινητικότητας Εκπαιδευομένων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας στη Ρουμανία

Στα πλαίσια της Δράσης ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Erasmus+», το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας υλοποίησε την περίοδο 13-28/11/2022  εγκεκριμένο σχέδιο μαθησιακής κινητικότητας διάρκειας 16 ημερών   με θέμα  «Εφοδιαστική Αλυσίδα-Logistics στην ψηφιακή εποχή» στην πόλη Βουκουρέστι της Ρουμανίας. Στο σχέδιο συμμετείχαν 15 μαθητές της Β’ τάξης του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας και 2  συνοδοί καθηγητές.

 

Το  πρόγραμμα  είχε ως στόχο  να φέρει τους μαθητές σε επαφή με το αντικείμενο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας/Logistics ώστε να κατανοήσουν την προστιθέμενη αξία δημιουργίας Ευρωπαϊκών δικτύων διανομής για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση της διεθνούς πελατείας μεγάλων  επιχειρήσεων. Για το λόγο αυτό επισκέφτηκαν επιχειρήσεις του κλάδου και οργανισμούς στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και στην ευρύτερη περιοχή καθώς και το University Maritime of Constanta (Κωστάντζα) και το ομώνυμο εμπορικό λιμάνι στη Μαύρη Θάλασσα και καταρτίστηκαν σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

Αναμενόμενα αποτελέσματα από τη συμμετοχή των μαθητών στο σχέδιο κινητικότητας που σε μεγάλο βαθμό επιτεύχθηκαν ήταν:

  • η απόκτηση τεχνογνωσίας στην Εφοδιαστική Αλυσίδα/Logistics
  • η ενημέρωση για τις στρατηγικές διεθνοποίησης μιας επιχείρησης
  • η κατανόηση της οργάνωσης της αποθήκης, των μεθόδων και συστημάτων αποθήκευσης, τεχνολογικών τάσεων και αυτοματοποιημένων λύσεων στην Εφοδιαστική Αλυσίδα
  • η κατανόηση των συστημάτων μεταφοράς μικρών και μεγάλων αποστάσεων στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης και η επιλογή του καταλληλότερου μέσου σύμφωνα με τις νέες τάσεις των Green Logistics
  • η εξοικείωση με τις θαλάσσιες μεταφορές, τις αεροπορικές μεταφορές και τις εξαγωγές
  • η κατανόηση των διαδικασιών για τη διακίνηση μέσω τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και για τις λιμενικές υπηρεσίες
  • η εξοικείωση με ψηφιακά εργαλεία online παρακολούθησης της αποθήκης και διενέργειας του e-commerce
  • Η εκμάθηση του ρόλου ενός επιμελητηρίου για την επιχειρηματική ανάπτυξη
  • η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων τους
  • η επαφή με τη ρουμανική κουλτούρα
  • η καλλιέργεια της Ευρωπαϊκής συνείδησης και η αποδοχή της πολυπολιτισμικότητας.

 

Τέλος, οι μαθητές και οι συνοδοί τους συμμετείχαν σε πλήθος πολιτιστικών επισκέψεων στο Βουκουρέστι, στην Κωστάντζα, στο Μπρασόβ, στο Μπραν και στη Σινάια.

 

 

 

 

 

 

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης