ΒΙΟΗΘΙΚΗ
«ECTOΓΕΝΝΕΣΗ» Η τεχνολογική εξέλιξη και τα καινά τεχνολογικά μηχανήματα αναμφίβολα έχουνε δώσει στον άνθρωπο τη δυνατότητα να επεκτείνει τους ορίζοντές του, να δοκιμάσει τα όρια [...]
«ECTOΓΕΝΝΕΣΗ» Η τεχνολογική εξέλιξη και τα καινά τεχνολογικά μηχανήματα αναμφίβολα έχουνε δώσει στον άνθρωπο τη δυνατότητα να επεκτείνει τους ορίζοντές του, να δοκιμάσει τα όρια [...]
Αγία Σοφία Για περίπου χίλια χρόνια, η Αγία Σοφία ήταν κέντρο της πολιτικής, εκκλησιαστικής και πνευματικής ζωής της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ο πρώτος ναός της [...]
«Η ένταση του φαινομένου του θερμοκηπίου» Το φαινόμενο του θερμοκηπίου ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο μαθηματικό, αστρονόμο και φυσικό Ζοζέφ Φουριέ, το [...]
Στο πλαίσιο του μαθήματος Κατασκευές Παραγωγή και Βιομηχανία της Α’ τάξης 1ο Πρότυπου ΕΠΑΛ Γλυφάδας ,χωρίστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν μία<< ρομποτική >>ανεμογεννήτρια. Σκοπός της [...]
Σχέδιο κινητικότητας Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας στην Ισπανία Στα πλαίσια της Δράσης ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης [...]
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Από την Έλλη Ντινιακού Σε όλες τις κοινότητες αλλά και σε κάθε είδους κοινότητα γίνεται λόγος για κανόνες και κανονισμούς και αμέσως ο [...]
«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ» Από τη Σοφία Καπουκράνη, μαθήτρια Β΄Λυκείου Η ύπαρξη σχολικού κανονισμού αποσκοπεί στην ρύθμιση της σωστής λειτουργίας μέσα [...]
ΚΑΤΑΡα Από την Έλλη Ντινιακού, μαθήτρια της Β΄Λυκείου Με αφορμή τους θανάτους αθώων εργατών για τη δημιουργία των γηπέδων στο Κατάρ Φεύγαν από την χώρα [...]
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ 1) Η εμπειρία που έζησες κατά την διάρκεια των Πανελληνίων εξετάσεων ήταν αυτό που περίμενες με βάση όλα αυτά που είχες ακούσει [...]
Έργο του μαθητή Γεράσιμου Τσάκωνα, Γ Λυκείου. Τέχνη που διδάχτηκε από τον παππού του!