λήψη

ΒΙΟΗΘΙΚΗ

«ECTOΓΕΝΝΕΣΗ» Η τεχνολογική εξέλιξη και τα καινά τεχνολογικά μηχανήματα αναμφίβολα έχουνε δώσει στον άνθρωπο τη δυνατότητα να επεκτείνει τους ορίζοντές του, να δοκιμάσει τα όρια [...]

agia-sofia-o-yperlampros-naos

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

Αγία Σοφία   Για περίπου χίλια χρόνια, η Αγία Σοφία ήταν κέντρο της πολιτικής, εκκλησιαστικής και πνευματικής ζωής της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ο πρώτος ναός της  [...]

ergotaksio

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Στο πλαίσιο του μαθήματος Κατασκευές Παραγωγή και Βιομηχανία της Α’ τάξης 1ο Πρότυπου ΕΠΑΛ Γλυφάδας ,χωρίστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν μία<< ρομποτική >>ανεμογεννήτρια. Σκοπός της [...]

ΙΣΠΑΝΙΑ ΦΩΤΟ 1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS

Σχέδιο κινητικότητας Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από το 1ο ΕΠΑ.Λ Γλυφάδας στην Ισπανία Στα πλαίσια της Δράσης ΚΑ1 «Κινητικότητα Εκπαιδευομένων και Προσωπικού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης [...]

ΣΧΟΛΙΚΟΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΠΕΡΙ ΚΑΝΟΝΩΝ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Από την Έλλη Ντινιακού Σε όλες τις κοινότητες αλλά και σε κάθε είδους κοινότητα γίνεται λόγος για κανόνες και κανονισμούς και αμέσως ο [...]

λήψη

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ» Από τη Σοφία Καπουκράνη, μαθήτρια Β΄Λυκείου   Η ύπαρξη σχολικού κανονισμού αποσκοπεί στην ρύθμιση της σωστής λειτουργίας μέσα [...]

writing-1209121_1920-1170x530

ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

ΚΑΤΑΡα Από την Έλλη Ντινιακού, μαθήτρια της Β΄Λυκείου Με αφορμή τους θανάτους αθώων εργατών για τη δημιουργία των γηπέδων στο Κατάρ Φεύγαν από την χώρα [...]