Ηλεκτρονικό παιχνίδι: θετικές και αρνητικές επιδράσεις

Γράφουν οι μαθήτριες της Β΄ τάξης. Ελένη Κωστογλίδη και Λυδία Γεωργιάδου

    vrΣήμερα, σχεδόν όλα τα παιδιά ηλικίας 10 με 16 ετών στον ελεύθερό τους χρόνο ασχολούνται με ηλεκτρονικά παιχνίδια, είτε από κονσόλες και υπολογιστές ,είτε από κινητά και τάμπλετ. Κάποια παιδιά αρχίζουν να παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια από πολύ μικρή ηλικία. Τα παιχνίδια στο  διαδίκτυο έχουν και θετικές και αρνητικές συνέπειες στη ζωή ενός εφήβου.

   Αρχικά ,οι θετικές επιδράσεις είναι οι εξής :Τα παιδιά περνάνε τον χρόνο τους ευχάριστα με ενδιαφέροντα για αυτά παιχνίδια. Κοινωνικοποιούνται και γνωρίζουν καινούργιους ανθρώπους με τους οποίους επικοινωνούν και κάνουν παρέα συστηματικά. Επιπλέον ,μαθαίνουν νέα πράγματα όπως ξένες γλώσσες ή λέξεις τις οποίες δεν γνώριζαν. Τέλος, με όλα αυτά η ψυχολογία των παιδιών είναι ανεβασμένη, με όρεξη και δεν νιώθουν μόνοι ,καθώς έχουνε φίλους με τους οποίους διασκεδάζουν και έτσι η ζωή τους δεν είναι μονότονη.

   Αντίθετα ,εκτός από θετικά υπάρχουν και αρνητικά αποτελέσματα. Πρώτον, τα παιδιά ασχολούνται πολλές ώρες με τα παιχνίδια στον υπολογιστή και συνήθως οι επιδόσεις τους στο σχολείο και στα φροντιστήρια  και οι βαθμοί τους πέφτουν. Έπειτα ,αν δεν παίρνουν σωστά μέτρα, μπορεί να δημιουργηθούν προβλήματα στην υγεία τους, όπως στην όραση και στο μυοσκελετικό σύστημα. Τέλος, τα παιδιά κάθονται πολλές ώρες στον υπολογιστή με αποτέλεσμα να κλείνονται στον εαυτό τους, να είναι μόνα τους σε ένα δωμάτιο και να μην έχουν ουσιαστική επαφή με τον έξω κόσμο.

   Έτσι λοιπόν, συμπεραίνουμε ότι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι ένας τρόπος διασκέδασης, αλλά θα πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο και να γνωρίζουμε τα προβλήματα που μπορεί να μας προκαλέσουν.

Σχολιάστε

Top