ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΜΑΣ 

20220316_104010

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας πήραν συνέντευξη από την νέα διευθύντρια, κα Δώρα Τελλίδου, των συγχωνευμένων σχολείων 2ου και 3ου Δημοτικών Καστοριάς που μετονομάστηκαν σε 3ο Δημοτικό Σχολείο ¨Αθανάσιος Χριστόπουλος».

ΜΑΘΗΤΗΣ: Από πού κατάγεστε;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Κατάγομαι από τον νομό Πέλλας και ήρθα στην Καστοριά το 1989.

ΜΑΘΗΤΗΣ: Πώς ξεκινήσατε την καριέρα σας;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Ξεκίνησα την καριέρα μου ως καθηγήτρια Αγγλικών. Ήταν κάτι που το ήθελα από μικρή και το έβαλα στόχο να το πετύχω. Έτσι με πολύ εντατικό διάβασμα τα τελευταία τρία χρόνια του Λυκείου κατόρθωσα να πετύχω το στόχο μου αυτό.

ΜΑΘΗΤΗΣ: Πώς γίνατε διευθύντρια;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Μου άρεσε ο χώρος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και με ενθουσίασε η ιδέα να διευθύνω. Γι αυτό το λόγο ξεκίνησα τις σπουδές μου για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου αλλά και τα προσόντα μου.  

ΜΑΘΗΤΗΣ: Τι σπουδάσατε για να γίνετε διευθύντρια;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Για να γίνω διευθύντρια έπρεπε εκτός από το πτυχίο των Αγγλικών να διευρύνω τις γνώσεις μου. Έτσι λοιπόν συνέχισα με μεταπτυχιακά στο Α.Π.Θ. και στην συνέχεια έκανα το διδακτορικό μου στο πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας . Όμως η μάθηση ποτέ δεν σταματά. Έτσι σκέφτηκα να σπουδάσω και στο τμήμα Νηπιαγωγών με παρακολουθήσεις και πρακτικές. Ακόμη συνεχίζω με συμμετοχές σε συνέδρια, εισηγήσεις αλλά και παρακολούθηση σεμιναρίων. Η δια βίου μάθηση είναι απαραίτητη για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας.

ΜΑΘΗΤΗΣ: Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχετε και σε ποια σχολεία δουλέψατε;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ:   Έχω 30 χρόνια υπηρεσίας. Αρχικά δούλεψα σε όλα τα σχολεία της πόλης ως καθηγήτρια Αγγλικών. Από το 2007 ανέλαβα τη διεύθυνση του σχολείου της Πολυκάρπης, έπειτα του 2ου    δημοτικού  και τώρα του 3ου. 

ΜΑΘΗΤΗΣ: Είναι δύσκολο να είσαι διευθυντής;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Στην αρχή είναι δύσκολο. Χρειάζεται χρόνος προσαρμογής αλλά και  διοικητική και παιδαγωγική εμπειρία. Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού (γονέων, μαθητών και δασκάλων) είναι δύσκολη υπόθεση. Πρέπει να γίνεται προσεκτικά σε ένα πλαίσιο συνεργατικό και παιδαγωγικό και χρειάζεται αγάπη και πάθος για αυτό που κάνεις και κατανόηση προς όλων των συμμετεχόντων.

ΜΑΘΗΤΗΣ:  Πώς αντιμετωπίζετε τα προβλήματα του σχολείου;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Για τα πρακτικά προβλήματα επικοινωνώ με τους ειδικούς, μέσω της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου.  Τα υπόλοιπα λύνονται με διάλογο, κατανόηση και αγάπη.

ΜΑΘΗΤΗΣ: Πώς νιώσατε με την συγχώνευση των δυο σχολείων;

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: Αρχικά ήταν πολύ δύσκολο. Ένιωθα σαν ένα κακό όνειρο. Στη συνέχεια έπρεπε να προσαρμοστώ, να ελέγξω τα συναισθήματα και να συνεχίσω με τα νέα δεδομένα. Ξεκίνησα με θετική διάθεση, για να δημιουργήσω μια νέα βάση. Πρώτα με τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου, να τον καλλωπίσω, με τη βοήθεια όλων των εκπαιδευτικών. Συνεχίσαμε με τη διαδικασία της μετακόμισης που ήταν κοπιαστική και δύσκολη,  για να καταλήξουμε σε μια δυναμική οργάνωση ενός νέου σχολείου, με εκπαιδευτικούς και μαθητές και από τα δύο σχολεία. Όλοι μαζί προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια συνοχή και πιστεύω το έχουμε πετύχει. Όταν έχουμε κάποιο πρόβλημα προσπαθούμε να το λύσουμε, το αφήνουμε πίσω και προχωράμε μπροστά με αισιοδοξία.

20220316_101635

 

Σχολιάστε