Το βιβλίο αυτό το έγραψαν ο Γιώργος Κωνσταντινίδης και ο Σωτήρης Μητρούσης. Μου αρέσει, γιατί μιλάει για μία ελιά που έδωσε ένα δώρο. Το μήνυμα που μας δίνει, είναι ότι πρέπει να προσέχουμε το λάδι και τις ελιές, γιατί είναι θρεπτικές για την διατροφή μας. Στον μύθο συμβαίνει το εξής: Ο Ποσειδώνας και η Αθηνά, αποφασίζουν να κάνουν ένα δώρο στην Αθήνα. Ο Ποσειδώνας, πρόσφερε νερό και η Αθηνά μία ελιά. Οι κάτοικοι όμως, θεωρούσαν ότι είναι πιο σημαντική η ελιά, διότι νερό είχαν πολύ. Έτσι κέρδισε η Αθηνά.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει