Virtual Thessaloniki- 2η εικονική κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ «STEAMS»

174855924_1330045870702588_6526483413713454448_n

Σε συνεργασία με πέντε ακόμη σχολεία από άλλες  ευρωπαϊκές χώρες (Ισπανία- La Sénia-Σχολείο συντονιστής , Πορτογαλία- Porto, Κροατία-Zagreb, Κύπρος-Aradippou, Πολωνία-Lowicz) πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, ΓΕΛ Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Ευόσμου, το διάστημα  14-16/4/2021, η δεύτερη εκπαιδευτική διαδικτυακή συνάντηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ERASMUS+ KA229 «STEAMS- Strengthens European Cultural Heritage” βασιζόμενο σε έναν από τους σημαντικότερους επιμέρους στόχους όσον αφορά τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς ως σημαντικού στοιχείου συλλογικής ταυτότητας και μνήμης που είναι η ευαισθητοποίηση των νέων.

Ο σχεδιασμός των κοινών εκπαιδευτικών δράσεων μεταξύ των σχολείων-εταίρων στόχο είχε να αναδείξει με τρόπο παιδαγωγικό διαφορετικές εκφάνσεις της κάθε μορφής πολιτιστικής κληρονομιάς (υλικής, άυλης, φυσικής και τεχνολογικής) εστιάζοντας σ’ αυτή την συνάντηση κυρίως στους παρακάτω τομείς:

  • Η επίδραση της Ελληνικής γλώσσας στην διαμόρφωση του ευρωπαϊκού πολιτισμού και άλλων γλωσσών (Greek Language Heritage)
  • Ο ρόλος της μουσικής, του χορού και της γαστρονομίας στην κατάρριψη πολιτιστικών στερεοτύπων
  • Η αξιοποίηση ψηφιακών εφαρμογών στην προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς (Geocaching-Orienteering apps)
  • Δημοκρατικός διάλογος, διαλεκτική ικανότητα και επιχειρηματολογία- Debating, democracy in action)
  • Ο ρόλος της ιστορίας στην προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Ο Αντίκτυπος της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 στην Ευρωπαϊκή σκέψη.

Οι παραπάνω δράσεις περιελάμβαναν παρουσιάσεις εκπαιδευτικού υλικού και συνεργατικές δραστηριότητες μεταξύ των μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Η εφευρετικότητα, η συνέπεια και η εποικοδομητική συνεργασία όλων απέδειξε πως παρά τις δυσκολίες του περιορισμού και της απαγόρευσης δια ζώσης συνεργασίας και της ανταλλαγής μαθητών εξαιτίας της πανδημίας του ιού COVID19, η δημιουργικότητα δεν περιορίζεται και η εκπαιδευτική δραστηριότητα συνεχίζεται.  

Και επειδή μια εικόνα χίλιες λέξεις ακολουθούν στιγμιότυπα και σύνδεσμοι με την αναλυτική παρουσίαση της δεύτερης εικονικής μετακίνησης στη Θεσσαλονίκη: 

Videos Presenting our School/Evosmos/Thessaloniki:

https://www.youtube.com/watch?v=VQilDG7rJQ4

https://www.youtube.com/watch?v=T2oEFZ9Mq6U

https://www.youtube.com/watch?v=t3NzcDxHHj0

Thessaloniki Cultural Heritage throughout time 

https://prezi.com/view/LRQ9NdiH2a65NsNrECRU/

Quizziz _Cooperative activity

 Greek Language heritage Presentation: 

 

 https://www.thinglink.com/scene/1415411463824080897

Challenge of Day 1 (Asynchronous activity)

https://padlet.com/nenou747/43dc8j7e9hyfadin 

 

 Debate, presenting the basic Structure & Tips

https://www.slideshare.net/secret/MZgVuKp25vN45S

Ενδεικτικές παρουσιάσεις των Αγώνων Επιχειρηματολογίας μεταξύ των μαθητών (Debate):

https://www.slideshare.net/cnenou/1-every-day-life-education-sport

https://www.slideshare.net/cnenou/2-psychology

https://www.slideshare.net/cnenou/mathematics-246212868

https://www.slideshare.net/cnenou/workgroup-1-debate

https://www.slideshare.net/cnenou/workgroup-5-debate

 

 Orienteering app to promote cultural Heritage- Presentation

https://app.nearpod.com/presentation?pin=1216B1ADBD78564E2BB1FDB71EC14CC3-1

Challenge DAY 2 (Asynchronous activity)  “Greek Dance”

https://padlet.com/nenou747/sze5bjrukfcaepm6 

 

 The Impact of the Greek Revolution in 1821 on Greek and European Cultural Heritage

 https://prezi.com/p/eldb8qmgicuj/?present=1

 Day 3Χωρίς τίτλο

Σχολιάστε

Top