Τελικά τι σημαίνουν..Πανελλαδικές;
Από τα πρώτα ακόμα χρόνια της εκπαίδευσης οι μαθητές καλούνται να αξιολογούνται με βάση γραπτά τεστ και συμμετέχοντας σε προγράμματα και διαγωνισμούς,οι οποίοι προσφέρουν κίνητρα για δράση καθώς και αξιολόγηση του δεδομένου επιπέδου στο οποίο βρίσκονται.Κάθε μαθητής διαμορφώνει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα αντιμετώπισης των σχολικών προκλήσεων,ώστε αργότερα να καταφέρει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις που διαμορφώνει το εκπαιδευτικό σύστημα.Στο στάδιο όπου οι μαθητές μπαίνουν στην διαδικασία να δίνουν γραπτές εξετάσεις στο τέλος της κάθε χρονιάς ,αποκτούν το αίσθημα της πίεσης και του άγχους και μεταβαίνουν σε ένα κλίμα στο οποίο θέτουν στόχους που θα πρέπει να επιτύχουν.
Έχει ειπωθεί από εκπαιδευτικούς,καθηγητές Πανεπιστημίων ακόμη και γονείς ότι το σύστημα των γραπτών εξετάσεων θα αποτελέσει απαραίτητο εφόδιο στην πορεία του μαθητή,αφού »κερδίζει» μέσω αυτού την ένταξή του σε υψηλόβαθμα πανεπιστήμια ή ιδιωτικές σχολές και σχεδιάζοντας αργότερα προδιαγραφές για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Τα λεγόμενα αυτά,βέβαια, έχουν αμφισβητηθεί πολλές φορές κυρίως από την μαθητική κοινότητα. Εγώ προσωπικά ως μαθήτρια της τρίτης λυκείου και ως υποψήφια μαθήτρια για τις Πανελλαδικές εξετάσεις ,θεωρώ ότι δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα που θα κριθεί καθαρά από τις συγκεκριμένες τρεις ώρες εξέτασης.Το κλίμα που επικρατεί την περίοδο αυτή,λίγο πριν δηλαδή των Πανελλαδικών,χαρακτηρίζεται από απόλυτο άγχος,πίεση,αγωνία,φόβο και ανασφάλεια!Ωστόσο,διατηρείται ακόμα η ελπίδα για ένα επιθυμητό αποτέλεσμα και την πραγματοποίηση ενός στόχου.Καλή επιτυχία σε όλους!
Μ.Γ.
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.