Οι μαθητές μας εν μέσω πανδημίας προβληματίζονται και προτείνουν λύσεις…

imagesΗ τεράστια υγειονομική, οικονομική, πολιτική και κοινωνική κρίση που αντιμετωπίζει η παγκόσμια κοινότητα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού φαίνεται πως δεν απασχολεί μόνο την επιστημονική κοινότητα, τους πολιτικούς και εν γένει τον κόσμο των ενηλίκων, αλλά και τα παιδιά, των οποίων έχει αλλάξει η καθημερινότητα και έχουν αποκοπεί από τη σχολική τους μονάδα.
Στο πλαίσιο της ασύγχρονης εκπαίδευσης μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας με αφετηρία την 4η Ενότητα του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας με τίτλο: «Ενωμένη Ευρώπη, Ευρωπαίοι Πολίτες» κλήθηκαν να γράψουν ένα άρθρο για τη σχολική μας εφημερίδα με αφορμή την τεράστια υγειονομική κρίση που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα. Το θέμα του άρθρου έχει ως εξής :
«Με αφορμή την υγειονομική κρίση που αντιμετωπίζουμε, ως Έλληνες πολίτες και ταυτόχρονα ως Ευρωπαίοι, να καταγράψετε τους προβληματισμούς σας, αναφορικά με τον ρόλο που καλείται να παίξει η Ευρωπαϊκή Ένωση, σε επίπεδο αλληλοβοήθειας κρατών (πρακτικές διαχείρισης, προσφορά ιατρικού υλικού κλπ.)»
Άρθρο σε σχολική εφημερίδα (έως 400 λέξεις)

Δημοσιεύουμε το άρθρο της μαθήτριας Κλειδωνάρη Θεοδώρας, που αξιολογήσαμε ως καλύτερο!

“Ενωμένοι θα τα καταφέρουμε”

Η Ευρωπαϊκή Ένωση δημιουργήθηκε λόγω της ανάγκης των λαών να συνυπάρξουν ειρηνικά και να εργαστούν με συλλογικότητα και πνεύμα αλληλεγγύης για ένα καλύτερο μέλλον. Μία από τις «υποχρεώσεις» τους λοιπόν είναι και η προσφορά αλληλοβοήθειας σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε σήμερα με την πανδημία του κορονoϊού, η οποία έχει πλέον εξαπλωθεί σε όλο τον πλανήτη.
Ο κλάδος της οικονομίας είναι αυτός που θα υποστεί τη μεγαλύτερη καταστροφή. Η Ένωση καλείται να σταθεί διπλά στα κράτη-μέλη της και να τα προσφέρει οικονομική στήριξη. Τα μέτρα τα οποία θα παρθούν πρέπει να ισχύσουν κυρίως στη μεταβατική περίοδο της κρίσης, για να μπορέσουν οι χώρες να ανακάμψουν το γρηγορότερο δυνατό. Η οικονομική ενίσχυση μπορεί να περιλαμβάνει κάποια δάνεια ή, ακόμη καλύτερα, χρήματα τα οποία τα κράτη δε θα χρειαστεί να επιστρέψουν. Θα μπορούσαν να δοθούν, επίσης, επιδόματα σε όλους εκείνους που αναγκάστηκαν να κλείσουν προσωρινά τις επιχειρήσεις τους λόγω των απαγορεύσεων ή να τους απαλλάξουν από όλους τους φόρους του τελευταίου εξαμήνου, βοηθώντας έτσι τα γρανάζια της οικονομίας της κάθε χώρας να κινηθούν ξανά.
Το σύστημα υγείας βέβαια βρίσκεται και αυτό στην πρώτη γραμμή. Γιατροί και νοσηλευτές παλεύουν κάθε μέρα για την αντιμετώπιση του νέου ιού, προσπαθώντας έτσι να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Ο νέος ιός εξαπλώνεται ταχύτατα πιέζοντας έτσι τα συστήματα υγείας των χωρών, τα οποία είναι έτοιμα να καταρρεύσουν. Τα ιατρικά υλικά δεν επαρκούν για την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν οι χώρες – μέλη για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η βοήθεια της Ενωμένης Ευρώπης σε μάσκες, οξυγόνα, αντισηπτικά και όλων των ειδών υλικά για ιατρική περίθαλψη είναι πολύτιμη. Χρηματοδότηση εργαστηρίων, μέσα στα οποία επιστήμονες πασχίζουν, για να βρουν το σωτήριο εμβόλιο, είναι εξίσου σημαντική. Επιπλέον, θα μπορούσαν τα κράτη – μέλη να δώσουν κάποιο είδος επιδόματος σε όλο το ιατρικό προσωπικό που κάνει καθημερινά υπερωρίες, για να σώσει το ανθρώπινο είδος.
Εν κατακλείδι, πιστεύω ακράδαντα πως η Ευρωπαϊκή Ένωση  πρέπει να σταθεί δίπλα στα κράτη και να τα βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειάζονται, για να μπορέσουμε να ανακάμψουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται και να γυρίσουμε στη ρουτίνα της καθημερινότητας που τόσο πολύ μας έχει λείψει.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης