Η Ναυτοσύνη των Ελλήνων

Ομιλία της κ. Μαρίας Ευθυμίου, διακεκριμένης ομότιμης καθηγήτριας Ιστορίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν στο Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου οι μαθητές της Γ΄ τάξης την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026. Θέμα της ομιλίας της θα είναι «Η ναυτοσύνη των Ελλήνων», δηλαδή η βαθιά και διαχρονική σύνδεση μεταξύ Ελληνισμού και θάλασσας από την αρχαιότητα έως τις ημέρες μας.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης