Πρόσκληση από το Εργαστηριακό Κέντρο Ευόσμου σε συνεργασία με το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου

Το Εργαστηριακό Κέντρο Ευόσμου σε συνεργασία με το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου προσκαλεί τους κηδεμόνες, τους γονείς,τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου την Τρίτη 5 Μαΐου και την Τετάρτη 6 Μαΐου στις 18:00 μ.μ. στην αίθουσα Πολλαπλών του συγκροτήματος των ΕΠΑΛ Ευόσμου, για να γνωρίσουν από κοντά τις εργαστηριακές δομές του ΕΚ Ευόσμου και τις ειδικότητες που προσφέρονται σε αυτό, προκειμένου οι μαθητές/τριες να επιλέξουν τον τύπο Λυκείου στο οποίο θα φοιτήσουν.

21-4-2026_Πρόσκληση

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης