Το Εργαστηριακό Κέντρο Ευόσμου σε συνεργασία με το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου προσκαλεί τους κηδεμόνες, τους γονείς,τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου την Τρίτη 5 Μαΐου και την Τετάρτη 6 Μαΐου στις 18:00 μ.μ. στην αίθουσα Πολλαπλών του συγκροτήματος των ΕΠΑΛ Ευόσμου, για να γνωρίσουν από κοντά τις εργαστηριακές δομές του ΕΚ Ευόσμου και τις ειδικότητες που προσφέρονται σε αυτό, προκειμένου οι μαθητές/τριες να επιλέξουν τον τύπο Λυκείου στο οποίο θα φοιτήσουν.
