Η εκδρομή στο Ναύπλιο

Η εφημερίδα του σχολείου μας διοργάνωσε και φέτος μια εκδρομή στο Ναύπλιο. Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί με το λεωφορείο και μετά από αρκετές ώρες φτάσαμε στον πρώτο μας προορισμό, το Μεσολόγγι. Εκεί επιστεφτήκαμε τον κήπο των ηρώων με αγάλματα και τάφους από τους ήρωες του 1821. Στο παλιό δημαρχείο της πόλης  όπου στεγάζεται το μουσείο είδαμε πίνακες με προσωπογραφίες ηρώων και σκηνές από την έξοδο του Μεσολογγίου, ξεκουραστήκαμε λίγο στην όμορφη πλατεία και μετά πήγαμε στο λεωφορείο, για να συνεχίσουμε τη διαδρομή μας. Περάσαμε από την καλωδιακή γέφυρα Ρίου Αντίρριου (Χαριλάου Τρικούπη) που ενώνει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο. Η διαδρομή μας δεν τελείωσε εδώ. Επισκεφτήκαμε το θέατρο της Επιδαύρου που είναι το ωραιότερο και καλύτερα διατηρημένο από όλα τα αρχαία θέατρα με χωρητικότητα 13.000 θεατές. Έχει θαυμάσια ακουστική και εκεί γίνεται κάθε χρόνο το φεστιβάλ Επιδαύρου. Μετά πήγαμε για φαγητό και ξεκούραση στο ξενοδοχείο .

Τη δεύτερη μέρα επιστεφτήκαμε τα μουσεία του Ναυπλίου και είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα την πόλη. Τα κτίρια της πόλης είναι παραδοσιακά, πέτρινα και η πόλη ήταν πολύ καθαρή. Επίσης πήγαμε στο Παλαμήδι, ένα φρούριο που βρίσκεται σε έναν λόφο πάνω από την πόλη, στο οποίο μπορείς να πας είτε με αυτοκίνητο είτε πεζός από τα 999 σκαλοπάτια. Εκεί μου έκαναν εντύπωση τα πανύψηλα τείχη και η μαγευτική θέα προς την πόλη του Ναυπλίου και το Μπούρτζι. Το βράδυ μας έβγαλαν σε μια ταβέρνα με ζωντανή μουσική, διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα.

Την τρίτη μέρα το πρόγραμμά μας έλεγε να πάμε Ύδρα-Σπέτσες, αλλά ο καιρός δεν ήταν καλός, φυσούσε πολύ και έβρεχε. Μπήκαμε στο καράβι και ξεκινήσαμε για Σπέτσες. Είχε φουρτούνα, έβρεχε με αποτέλεσμα το καράβι να κουνάει πολύ και μερικά παιδιά να ζαλιστούν και να κάνουν εμετό. Οι καθηγητές βοήθησαν όσο μπορούσαν αυτά τα παιδία παρόλο που και αυτοί δεν ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Σε ένα ταξίδι που έμοιαζε να μην έχει τέλος φτάσαμε στις Σπέτσες ζαλισμένοι, εκεί περιηγηθήκαμε στα σοκάκια του νησιού, και για το γυρισμό εφοδιάστηκα με EMETOSTOP. O γυρισμός ήταν πολύ καλύτερος μόνο που λόγω της θαλασσοταραχής δεν επισκεφτήκαμε την Ύδρα.

Το βράδυ το οποίο ήταν και το τελευταίο μας επισκεφτήκαμε την πόλη και κάναμε μια βόλτα. Αργά το βράδυ ετοιμάσαμε της βαλίτσες μας και το πρωί πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Πήγαμε στις Μυκήνες και μετά στην Ναύπακτο όπου φάγαμε και ξεκίνησε ο δρόμος της επιστροφής. Τα αισθήματα ήταν ανάμεικτα:  από την μια χαιρόμασταν που θα γυρνούσαμε σπίτια μας, αλλά από την άλλη που θα τελείωνε αυτή η όμορφη εκδρομή. Αργά το βράδυ φτάσαμε στη βάση μας, την Κοζάνη.

Ευχαριστούμε πολύ τους καθηγητές μας που μας συνόδευσαν σε αυτή την εκδρομή όπου περάσαμε τέλεια και γυρίσαμε πίσω ασφαλείς.