Ανατέμνοντας το Πρίσμα: Ευκαιρίες και στόχευση σχολικού τύπου

Το ηλεκτρονικό περιοδικό ενός σχολείου μπορεί να βοηθήσει σε πολλά τον μαθητή, το σχολείο και το σύνολο.
Δημιουργώντας έναν τέτοιο ηλεκτρονικό χώρο με θέματα τέχνης και ζωής, οι μαθητές ξεδιπλώνουν τα ταλέντα τους, κερδίζουν γνώσεις, ενώ μαθαίνουν να συνεργάζονται και να εκφράζονται ελεύθερα και υπεύθυνα. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, μπορούν να εμπνεύσουν και άλλους μαθητές και να δημιουργούν θετικό κλίμα στο σχολείο και την κοινότητά τους. Επίσης, μπορούν να περνούν και μηνύματα που θα βοηθούν πολλούς ανθρώπους που είναι κλεισμένοι στον εαυτό τους ή περνάνε κάτι δύσκολο ή σκέφτονται τα πράγματα αλλιώς. Μέσα σε αυτή τη σελίδα μπορεί οι συμμετέχοντες να ενημερώνουν τους αναγνώστες για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο. Με το να έχουν, μάλιστα, και οι αναγνώστες συμμετοχή, αλλά και μια όμορφη επικοινωνία, λέγοντας τη γνώμη τους πάνω στο κάθε θέμα, συνδιαμορφώνουν την κοινωνία και τον πολιτισμό.
Για όλους αυτούς τους λόγους είναι κάτι που μπορούν να κάνουν τα σχολεία, γιατί μπορεί να βοηθηθούν πολλά παιδιά σε διάφορους τομείς. 

 

 

Ζ. Μ., μαθήτρια Α4 Τμήματος 1ου ΕΠΑ.Λ. Σερρών 2023-4 – πρωτόλειο εργασίας στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, διασκευασμένο και εμπλουτισμένο από την ομάδα του Σχολικού Ομίλου και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό, Μαρία Παραλίδου

 

 

20240518_104458

Στις συνοδευτικές φωτογραφίες, απεικονίζονται φάσεις θεωρητικής προσέγγισης της έννοιας του Μικρού Τύπου μέσα στην τάξη και αποτελέσματα ιδεοθύελλας για τον καθορισμό της στόχευσης της προσπάθειας και της λειτουργίας του Πρίσματος, κατά τις σχετικές παρεμβάσεις της υπεύθυνης εκπαιδευτικού, Μ. Παραλίδου, σε συνεργασία με τους μαθητές/τριες της ομάδας.

2 Σχόλια

Υποβολή απάντησης