Ένα ταξίδι εν πλω

20180402_091731

Χάραζε Μεγάλη Δευτέρα όταν ξεκινούσαμε από το σχολείο για τη μαρίνα της Αρετσούς από όπου και θα αποχωρούσαμε για ένα διήμερο ταξίδι στην θάλασσα σε ένα ιστιοφόρο σκάφος στα πλαίσια του προγράμματος της ιστιοπλοϊας. Μετά από λίγη ώρα δρόμο αντικρίσαμε το ηλιόλουστο λιμάνι. Με τον ήλιο να λάμπει, τη θάλασσα ήρεμη και ευνοϊκό αέρα στα πανιά μας αναχωρήσαμε για ένα ταξίδι που έμελε να είναι μια μοναδική εμπειρία για εμάς.

Με προορισμό τα Νέα Μουδανιά της Χαλκιδικής ξεκινήσαμε αναλαμβάνοντας ο καθένας άλλα πόστα ως μέλη πληρώματος, τα οποία εναλλάσσαμε ώστε να μπούμε όλοι σε όλες τις θέσεις. Εκτός όμως από την δουλειά υπήρχε και η ξεκούραση στο κατάστρωμα μιας και σύντομα το ελαφρύ αεράκι μετατράπηκε σε άπνοια και αναγκαστήκαμε να κατεβάσουμε τα πανιά και να ταξιδεύουμε με τη μηχανή. Φτάσαμε στον προορισμό μας νωρίς το απόγευμα και αφού δέσαμε το σκάφος μας στη μαρίνα, είχαμε λίγο χρόνο να εξερευνήσουμε το λιμάνι. Αργότερα η όρεξή μας άνοιξε και βρεθήκαμε να τρώμε σε μια ταβερνούλα δίπλα στη θάλασσα. Μα και το βράδυ δε περάσαμε άσχημα, παίζοντας «uno» σε ένα καφέ κοντά στο σκάφος, τελειώνοντας  έτσι μια υπέροχη μέρα.

received_10215704319105399

Το πρωί της επόμενης, αναχωρήσαμε από το όμορφο λιμάνι των Μουδανιών για το ταξίδι της επιστροφής, που έμελε να είναι ακόμα πιο συναρπαστικό για εμάς διότι ο αέρας ήταν αρκετά  δυνατός για ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής και μας επέτρεψε να ταξιδέψουμε με τα πανιά κάνοντας έτσι πραγματικά ιστιοπλοΐα. Βέβαια μπορεί να βραχήκαμε λίγο, το διασκεδάζαμε όμως πολύ. Κυρίως όταν πιάναμε το τιμόνι ή όταν κρεμόμασταν στο πλάι του σκάφους με τα πόδια να κρέμονται έξω!  Κορυφαία στιγμή ήταν η αναπάντεχη συνάντησή μας με ένα κοπάδι δελφινιών έξω από την Επανομή κοντά στο «ναυάγιο». Με παιχνιδιάρικη διάθεση γυρόφερναν το σκάφος μας, περνούσαν από κάτω του και έκαναν εντυπωσιακές βουτιές κολυμπώντας για λίγη ώρα δίπλα μας.

received_10215711859813912

Φτάνοντας στο λιμάνι στην Αρετσού κατά τις 6 το απόγευμα, βρήκαμε τους γονείς να μας περιμένουν στην προβλήτα για να μας προϋπαντήσουν. Έτσι τέλειωσε ένα ταξίδι που εκτός από όμορφες στιγμές μας χάρισε και γνώσεις σχετικά με τη θάλασσα, τους ανέμους και την ναυτική τέχνη. Αυτός είναι ο λόγος που προτείνω σε όσους έχουν τη διάθεση και τους δοθεί η ευκαιρία να μην τη χάσουν και να τολμήσουν ένα ταξίδι με ιστιοπλοϊκό σκάφος. Είναι μια τελείως διαφορετική και μοναδική εμπειρία!