- Η κατασκευή της πρώτης γέφυρας του Γοργοποτάμου τελείωσε το 1905. Μέχρι τότε το σιδηροδρομικό δίκτυο λειτουργούσε ως τον Μπράλο πλήρως. Το υπόλοιπο όμως ορεινό σιδηροδρομικό δίκτυο από το Μπράλο μέχρι το Λιανοκλάδι ήταν υπό κατασκευή. Στις 20 Ιουλίου 1905 αρχίζει η εκμετάλλευση του τμήματος Μπράλου – Λιανοκλαδίου με σκοπό να εξυπηρετήσει τοπικούς συρμούς που έκαναν τα άλλα σιδηροδρομικά έργα στην περιοχή.
Η κατασκευή της γέφυρας όπως και η υπόλοιπη γραμμή από Μπράλο μέχρι Λιανοκλάδι, έγινε από τη Γαλλική εταιρεία «Batignoles» που ηγούνταν της νεοϊδρυθείσας «Εταιρείας Ελληνικών Σιδηροδρόμων» με τεχνικό Διευθυντή τον Γάλλο Κ. Μπαρμπιέρ, Αρχιμηχανικό τον Γάλλο Μπερώ και μικτό συνεργείο από Γάλλους, Άγγλους και Έλληνες μηχανικούς και εργάτες.
Στις 24 Αυγούστου 1908, αφού τελείωσαν τα έργα, γίνεται η πρώτη επίσημη λειτουργία της γραμμής Αθήνας – Λάρισας. Από την πρώτη στιγμή όμως της λειτουργίας της δεν έπαψαν τα προβλήματα, που αφορούσαν την ευστάθεια του εδάφους της περιοχής που ήταν η γέφυρα του Γοργοποτάμου, κυρίως μετά από μεγάλες βροχοπτώσεις.
- Στις 25 Νοεμβρίου 1942, οι ενωμένες αντιστασιακές οργανώσεις του Ε.Α.Μ. με τον Άρη Βελουχιώτη και του Ε.Δ.Ε.Σ. με τον Ναπολέοντα Ζέρβα, μαζί με τους Άγγλους σαμποτέρ, ύστερα από απόφαση των συμμαχικών δυνάμεων της Μέσης Ανατολής, ανατίναξαν τη γέφυρα προκαλώντας μεγάλη καθυστέρηση στη διέλευση των Γερμανών.
- Οι Ιταλοί ανακατασκεύασαν τη γέφυρα και λειτούργησε ξανά τον Ιανουάριο του 1943. Ανέλαβαν τη φρούρηση της Γέφυρας οι Γερμανοί διότι δεν είχαν εμπιστοσύνη πλέον στους Ιταλούς.
- Οι Γερμανοί φεύγοντας από την Ελλάδα ανατίναξαν τη γέφυρα στις 13 Οκτωβρίου 1944.
- Η νέα γέφυρα ανακατασκευάστηκε το 1948. Έχει μήκος 211 μέτρα και ύψος 30 μέτρα, και τη διασχίζει το ποτάμι Γοργοπόταμος με την αρχαία ονομασία Δύρας.
Μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο και την καταστροφή όλων των υποδομών της χώρας, δόθηκε οικονομική βοήθεια από την Αμερική (σχέδιο Μάρσαλ) για ανοικοδόμηση. Μεταξύ των άλλων δόθηκε οικονομική βοήθεια και για την επανακατασκευή της γέφυρας του Γοργοποτάμου.