Όπως είναι γνωστό από την καθημερινή μας ζωή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή αλλιώς ΜΜΕ , εννοούνται όλα τα μέσα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να ενημερωθούμε στα οποία μεταδίδονται ειδήσεις , πληροφορίες που απευθύνονται σε μαζική κλίμακα και όχι μεμονωμένα. Μερικά από αυτά είναι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής , η εφημερίδα , το ραδιόφωνο , η τηλεόραση και αλλά. Στην ζωή του ανθρώπου επιδρούν και θετικά και αρνητικά.
Αρχικά , τα ΜΜΕ σε βοηθούν για την σωστή ενημέρωση και συμβάλλουν στην διαμόρφωση της πολιτικής συνείδησης του ατόμου. Έπειτα , προσδιορίζουν τις αντιλήψεις του πολίτη αφού του προσφέρουν την δυνατότητα διαμόρφωσης μιας κριτικής στάσης απέναντι στην πραγματικότητα , καθώς και δημιουργεί καλλιεργημένη και ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Στην συνέχεια οι πολίτες , ενημερώνονται για θέματα υγείας , για την τεχνολογία , ακόμα και για πιο πρακτικά ή καθημερινά θέματα , όπως οι καιρικές συνθήκες. Παράλληλα , προωθούνται προϊόντα , αφού η προβολή διαφημίσεων είναι η κύρια πηγή εσόδων. Τέλος , βοηθάνε και εξυπηρετούν στην γνωριμία των ανθρώπων με άλλους λαούς καθώς προβάλλονται διαφορετικά ήθη και έθιμα , κουλτούρες και άλλα.
Συγχρόνως , εκτός από τα θετικά , υπάρχουν και τα αρνητικά όπως και σε όλα τα πράγματα της ζωής. Συγκεκριμένα ,κυρίως τα παιδιά χρησιμοποιούν πολλές ώρες τον υπολογιστή ή ακόμα κάθονται πολλή ώρα μπροστά από την τηλεόραση με συνέπεια να χάνουν την επαφή με το περιβάλλον και να απομονώνονται. Στην συνέχεια προβάλλουν σκηνές βίας με αποτέλεσμα να προκαλείται εθισμός στα μικρά παιδιά. Επιπλέον , προωθούν συγκεκριμένα πρότυπα συμπεριφοράς , τα οποία απέχουν από την πραγματική ζωή. Επιπροσθέτως , λειτουργεί αρνητικά για την έκφραση των παιδιών διότι δεν είναι λίγες οι φορές που αναφέρονται βρισιές ή ακόμα και συντακτικά λάθη. Συμπληρωματικά εθίζει τα παιδιά από μικρή ηλικία στον καταναλωτισμό. Τέλος , προβάλλεται πάντα η μία όψη των πραγμάτων ωραιοποιημένη με ό,τι συμφέρει τον κάθε διαφημιστή.
Σύμφωνα με τα παραπάνω , καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης , είναι ένα νόμισμα με δύο όψεις. Το πως θα τα διαχειριστούν οι νέοι εξαρτάται από την προσωπικότητά τους και σε μεγαλύτερη έκταση από τους γονείς που φέρουν την ευθύνη της βασικής αγωγής τους.