Σκονάκια: οι μικρές «αμαρτίες» των μαθητών!

images

Από τις μαθήτριες του Α2 Σαραφίδου Μαρία, Σεϊταρίδου Ευαγγελία, Σεϊταρίδου Μάρθα, Σταθάκη Σοφία

1210697988Σήμερα οι μαθητές σπαταλούν περισσότερο χρόνο για να φτιάξουν σκονάκια παρά για να διαβάσουν. Βάζουν τη φαντασία τους να οργιάσει και τη χρησιμοποιούν απίστευτα για να φτιάξουν το τέλειο σκονάκι που θα τους χαρίσει τον τέλειο βαθμό.Το βασικό και πλέον παραδοσιακό εργαλείο για τη δημιουργία τους είναι ένα θρανίο. Οποιοδήποτε θρανίο –μεγάλο, μικρό, κίτρινο, μπλε, μουτζουρωμένο ή και πεντακάθαρο. Σε σημεία που ο καθηγητής δεν μπορεί να δει, οι μαθητές σημειώνουν τα θέματα που δεν πρόλαβαν να διαβάσουν την προηγούμενη μέρα. Και μην νομίζετε ότι η φαντασία των μαθητών σταματάει εδώ… Το καλό σκονάκι θέλει ευρηματικότητα  και υπομονή. Να μερικές ιδέες:

1. Αντιγραφή από το στυλό σου

κατάλογος

Αγοράζεις ένα… ευρύχωρο στυλό και χαράζεις  πάνω του με την άκρη ενός διαβήτη οτιδήποτε σου είναι δύσκολο να μάθεις. Απλά, πρέπει να έχεις καλό μάτι, γιατί αν έχεις μυωπία, κάηκες!

2. Το παπούτσι

σολα images2

Η σόλα του παπουτσιού σου χωράει κατεβατά ολόκληρα!  Με ένα λεπτό μαρκαδοράκι μπορείς να γράψεις ό,τι χρειάζεσαι και την ώρα της εξέτασης κάτσε σταυροπόδι. Το μοναδικό ρίσκο που έχει είναι πως, αν δεν είναι καλό το μαρκαδοράκι, μπορεί να ξεβάψει πριν προλάβεις να το δεις!

3. Μανικιούρ

μανικιουρ κατάλογος1

Άσε το «γαλλικό» για μετά  τις εξετάσεις και γράψε την εξίσωση που θέλεις με μικρά γράμματα στα νύχια σου. Διακριτικά όμως, μην βγάζουν μάτι!

4. Το Bluetooth

aorato_bluetooth_0Φόρα κάτι που θα καλύπτει τα αυτιά σου. Μια κορδέλα, αν είσαι γυναίκα, ένα σκουφί, αν είσαι αγόρι. Με το που θα πάρεις τα θέματα, λοιπόν, στέλνεις μήνυμα στον κολλητό, και εκείνος σου υπαγορεύει τα θέματα μέσω κινητού! Ομαδική προσπάθεια για να περάσεις το μάθημα!

Βέβαια υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να κάνεις ένα σκονάκι. Το μόνο που χρειάζεται είναι αρκετή φαντασία. Ή μήπως όχι;

tinakod2images4

Σίγουρα η λέξη σκονάκι είναι πασίγνωστη σε όλους μας και μας φέρνει στο μυαλό στιγμές άγχους και αγωνίας. Φυσικά και η χρήση τους είναι απαγορευμένη από τους καθηγητές και για να μας το απαγορεύουν τόσο αυστηρά, κάτι θα ξέρουν… Διότι το σχολείο είναι χώρος μόρφωσης με σκοπό να μας κάνει καλύτερους πολίτες και όχι να μας μάθει να κάνουμε απατεωνιές και να γίνουμε ψεύτες και τεμπέληδες. Επομένως, δεν έχει σημασία να κάνουμε σκονάκια, γιατί αφενός δεν μαθαίνουμε τίποτα και αφετέρου διδασκόμαστε πώς να είμαστε ανέντιμοι, αλλά και να υποτιμούμε τον εαυτό μας και τις δυνατότητες του.

Σχετικά με τον Συγγραφέα

ΠΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής Φιλόλογος στο Γυμνάσιο Κορινού

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Σκονάκια: οι μικρές «αμαρτίες» των μαθητών!"

Σχολιάστε

Top