Genshin impact

Genshin impact

Των Ακτύπη Δήμητρας και Καστανάκη Μαρίας-Αγγελικής

Το Genshin Impact είναι ένα παιχνίδι δράσης ρόλων που αναπτύχθηκε και δημοσιεύτηκε από την miHoYo . Κυκλοφόρησε για  Microsoft Windows , PlayStation 4 , iOS και Android το 2020, στο PlayStation 5 το 2021 και έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία στο Nintendo Switch .

Το παιχνίδι διαθέτει ένα περιβάλλον ανοιχτού κόσμου σε στυλ  anime και ένα σύστημα μάχης βασισμένο στη δράση. Xρησιμοποιεί στοιχειώδη μαγεία και εναλλαγή χαρακτήρων. Το παιχνίδι είναι δωρεάν και δημιουργεί έσοδα μέσω του παιχνιδιού “gacha μηχανικοί” μέσω των οποίων οι παίκτες μπορούν να αποκτήσουν νέους χαρακτήρες και όπλα. Το βασικό παιχνίδι επεκτείνεται τακτικά μέσω ενημερώσεων κώδικα χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια ως μοντέλο υπηρεσίας.

Το Genshin Impact διαδραματίζεται στον φανταστικό κόσμο του Teyvat, όπου ζουν επτά έθνη, καθένα από τα οποία συνδέεται με ένα διαφορετικό στοιχείο και κυβερνάται από διαφορετικό θεό. Η ιστορία ακολουθεί τον Ταξιδιώτη, ο οποίος έχει ταξιδέψει σε αμέτρητους κόσμους με το δίδυμο αδερφάκι του πριν χωριστεί στο Teyvat. Ο Ταξιδιώτης ταξιδεύει αναζητώντας τον χαμένο αδερφό με τον σύντροφό τους Paimon και εμπλέκεται στις υποθέσεις των εθνών του Teyvat.

Η ανάπτυξη του Genshin Impact ξεκίνησε το 2017. Το παιχνίδι έλαβε γενικά θετικές κριτικές, με τους κριτικούς να επαινούν τους μηχανισμούς μάχης και τον καθηλωτικό ανοιχτό κόσμο, αλλά να επικρίνουν το απλοϊκό τελικό του παιχνίδι και το μοντέλο δημιουργίας εσόδων. Είχε έσοδα από την κυκλοφορία του πρώτου έτους άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του, τα υψηλότερα για οποιοδήποτε βιντεοπαιχνίδι και έσοδα άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Μάρτιο του 2022 .

Το Genshin Impact ξεκίνησε την ανάπτυξη του στα τέλη Ιανουαρίου 2017, με μια αρχική ομάδα 120 ατόμων, η οποία αυξήθηκε σε 400 μέχρι το τέλος εκείνου του έτους και έφτασε τα 700 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2021.Το παιχνίδι αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Engine  και είχε προϋπολογισμό ανάπτυξης και μάρκετινγκ περίπου 100 εκατομμυρίων $ , καθιστώντας το ένα από τα πιο ακριβά βιντεοπαιχνίδια που έχουν αναπτυχθεί . Μεταξύ της ανακοίνωσης και της κυκλοφορίας πραγματοποιήθηκαν κλειστές δοκιμές beta , επιτρέποντας στους προσκεκλημένους παίκτες να εξερευνήσουν και να αλληλεπιδράσουν με τον ανοιχτό κόσμο. Το παιχνίδι περιλαμβάνει φωνητικά σε τέσσερις γλώσσες και 13 διαφορετικές γλώσσες για κείμενο.

Το Legend of Zelda: Breath of the Wild τυγχάνει μεγάλης εκτίμησης από την ομάδα ανάπτυξης και αναφέρεται ως μία από τις κύριες εμπνεύσεις για το Genshin Impact .  Η ανάπτυξη είχε στόχο να κάνει το παιχνίδι διαφορετικό και διασκεδαστικό από άλλα MMORPG όσον αφορά τα συστήματα αναζήτησης και μάχης, καθώς και τα τυχαία γεγονότα και τον τρόπο εξερεύνησής του.  Το παιχνίδι σχεδιάστηκε για να είναι cross-platform καθώς η ανάπτυξη του παιχνιδιού για υπολογιστή και κονσόλα επέτρεψε στους προγραμματιστές να αυξήσουν την πιστότητα γραφικών για το παιχνίδι, όπως την απόδοση ρεαλιστικών σκιών.

Το συνολικό καλλιτεχνικό όραμα του παιχνιδιού έχει σκοπό να συνδυάσει το στυλ τέχνης anime με περισσότερα βασικά στοιχεία από κουλτούρες του πραγματικού κόσμου. Για παράδειγμα, το Liyue συλλήφθηκε αρχικά ως επανασχεδιασμός του κινεζικού πολιτισμού μέσα από μια οπτική φαντασίας και συνδυάστηκε με υλικό αναφοράς από το Εθνικό Δασικό Πάρκο Zhangjiajie και το βουνό Tianmen για να δημιουργήσει την περιοχή.

 

 

 

 

Σχολιάστε

Top