Τεύχος 5: Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν του Μπέρτολτ Μπρεχτ
ΑΛΛΑΓΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΚΗΝΗΣ (: Δραστηριότητα δημιουργικής γραφής)
Γράφει η Αθηνά Μανατάκη: 5) Αφού έχει γίνει η αποκάλυψη της διπλής ταυτότητας της Σεν Τε-Σούι Τα, η Σεν Τε αναλύει τα κίνητρά της και [...]
ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Γράφει η Αθηνά Μανατάκη: Γενικότερα, η αοριστία του τόπου, του χρόνου και αντίστοιχα του τρόπου με τον οποίο προσδιορίζονται οι ήρωες συνιστά ένδειξη του ότι [...]
ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ
Γράφει ο Άκης Κουλουρίδης: Ταράχτηκα από τη σκηνή της χειροδικίας του νερουλά Βανγκ καθώς και από την απροθυμία κατάθεσης μαρτυρίας από τους αυτόπτες, διότι μέσα [...]
Οι θεοί στο έργο «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν»
Γράφει η Αθηνά Μανατάκη: Στο έργο, οι θεοί πρεσβεύουν και αντιπροσωπεύουν την ιδέα της ουτοπικής ηθικής, δηλαδή του να πράττει κάποιος με γνώμονα το καλό [...]
Οι μαθητές γράφουν για τον υπερρεαλισμό στο έργο του Μπρεχτ
Ο υπερρεαλισμός στο έργο «Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν» από την Αγγελική Αλιγιζάκη: Το έργο του Μπέρτολτ Μπρεχτ ενσωματώνει αρκετά στοιχεία σουρεαλισμού και φαντασίας, τα [...]
Οι μαθητές γράφουν για την Σεν Τε και τον Σούι Τα, για το καλό και το κακό
Για τους ήρωες γράφει ο Άκης Κουλουρίδης: Η Σεν Τε, μια φιλάνθρωπος γυναίκα, υιοθετεί τον ρόλο του Σούι Τα, ενός φανταστικού αυστηρού εξαδέλφου της, προκειμένου [...]
Οι αναθέσεις στους μαθητές
1.Η Σεν Τε είναι μια καλοκάγαθη πόρνη που πάλλεται ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στη λογική και στο συναίσθημα, στην εσωτερική παρόρμηση και στις [...]
Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν
Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν γράφτηκε το 1940, οπότε και ο Μπρεχτ ήταν εξόριστος. Σύμφωνα με τον Μάριο Πλωρίτη το έργο είναι ένα αλληγορικό, παραβολικό [...]