Οι απόκριες μέσα από τη ματιά του προγραμματιστή

ΑΠΟ: ΠΡΟΣΜΙΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - Φεβ• 23•14

Επιμέλεια άρθρου: Βασίλης Κατσίκας

scratch2Το Scratch είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο οι χρήστες δημιουργούν προγράμματα με βάση το υπόδειγμα της θεατρικής σκηνής. Ο προγραμματιστής έχει στη διάθεση του μια σκηνή (κεντρική οθόνη της εφαρμογής) στην οποία δημιουργούν αντικείμενα (ηθοποιοί και σκηνικά) επιλέγοντας από μια συλλογή ή ζωγραφίζοντας τα δικά τους. Τα αντικείμενα της σκηνής μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και με το χρήστη με βάση προκαθορισμένη συμπεριφορά που ορίζει ο χρήστης-προγραμματιστής. Η συμπεριφορά των αντικειμένων ορίζεται με το σύρσιμο δομικών στοιχείων τα οποία αναπαριστούν ενέργειες-εντολές, οι οποίες αναφέρονται σε ένα αντικείμενο. Τα δομικά στοιχεία αυτά αποτελούν τη γλώσσα προγραμματισμού του scratch. Ο σχεδιασμός με δομικά στοιχεία επιτρέπει τον εύκολο προγραμματισμό με εξάλειψη των λαθών στη σύνταξη, επιτρέποντας ανάδραση από τον χώρο που είναι στοιβαγμένα τα δομικά στοιχεία και δίνοντας δυνατότητες άμεσης εκτέλεσης για πειραματισμό.

Χρησιμοποιώντας αυτό το γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού δημιούργησα ένα επίκαιρο πρόγραμμα για τις απόκριες. Για να το δείτε πατήστε εδώ.

 

7 Comments

  1. Ο/Η ΠΡΟΣΜΙΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ λέει:

    Bravo Bill
    Good effort

  2. Ο/Η Αλεξάνδρα λέει:

    Μπράβο Βασίλη… Είναι τέλειο!

  3. Ο/Η αλεξανδρα λέει:

    Μπράβο Βασίλη… Καλή Δουλεία!!!

Σχολιάστε

Top