3ο τεύχος
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
Από τους μαθητές Κατσιαούνη Άγγελο και Χηροπαίδη Νεφέλη Τα Χριστούγεννα στη Γαλλία αποτελούν μεγάλη γιορτή, όπως και στις περισσότερες χώρες του χριστιανικού κόσμου, επίσης αποτελεί επίσημη δημόσια αργία. Οι Γάλλοι στολίζουν χριστουγεννιάτικα δέντρα, ενώ αρκετοί ….
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
Η Παγκόσμια Ημέρα Αγάπης γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Δεκεμβρίου. Αποτελεί μια τρυφερή υπενθύμιση για τη σπουδαιότητα της αγάπης. Ο Ύμνος της Αγάπης, όπως είναι γνωστό το 13ο κεφάλαιο της Α΄ Επιστολής προς Κορινθίους συντάχτηκε από τον Απόστολο ….
ΔΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗΣ
«Μέσα στη λαίλαπα του άγριου καιρού που ζούμε, ας μην ξεχάσουμε τα σημαντικά «Άλλη χαρά δεν είναι πιο μεγάλη απ” τη χαρά του να δίνεις. Να το θυμάσαι..» Γ.Ρίτσος Οι μαθητές του σχολείου μας για ….
ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Τι είναι Θεός ; Τι μη Θεός: και τι τ΄ ανάμεσό τους (Απόσπασμα από την «Ελένη» του Γιώργου Σεφέρη) Οι μαθητές αναρωτιούνται πάνω στις διαφορές της αρχαίας ελληνικής θρησκείας του Δωδεκάθεου και του Χριστιανισμού. Στο ….
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Από τον μαθητή Δημήτρη Κορίλη, της Γ΄ Γυμνασίου Πολεμικά και Πολιτικά Γεγονότα Δεκεμβρίου 2024 από το site: www.el.wikipedia.org 1/12/2024 Συριακός εμφύλιος πόλεμος: 12 άνθρωποι σκοτώνονται και άλλοι 23 τραυματίζονται σε αεροπορικές επιδρομές της Ρωσίας ….
3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΝΟΗΜΑ Η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) είναι η φυσική γλώσσα της ελληνικής κοινότητας Κωφών. Είναι μια πλήρης γλώσσα, η οποία χρησιμοποιεί τα ίδια είδη γραμματικού μηχανισμού που υπάρχουν και στην προφορική γλώσσα. Η ….
ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ
Η Αθήνα, κέρδισε τον τίτλο του κορυφαίου ευρωπαϊκού city – break προορισμού (Europe’s Leading City-break Destination), στη διοργάνωση των World Travel Awards 2024. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), ….
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΟΡΒΗΓΙΑΣ
Από τη μαθήτρια Άννα Λιακοπούλου, της Γ΄ Γυμνασίου Η Νορβηγία είναι γνωστή παγκοσμίως για το προοδευτικό εκπαιδευτικό της σύστημα και τις αξιοσημείωτες επιδόσεις των μαθητών της. Γνωρίζοντας όμως αυτό το γεγονός , τίθεται το ερώτημα: Για ….
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Από τον μαθητή Κωνσταντίνο Χαϊδεμένο, της Γ΄ Γυμνασίου Σε συνέχεια του άρθρου μου σε προηγούμενο τεύχος σχετικά με την φιλοσοφία την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης επανέρχομαι προσπαθώντας να βρω πιο συγκεκριμένα πού μπορεί η φιλοσοφία ….