Προσφορά ειδών διατροφής και πρώτης ανάγκης σε άπορες οικογένειες

CaptureΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 1

Μήνυμα αγάπης. Το νόημα των Χριστουγέννων είναι μια περίοδος γεμάτη φως, ελπίδα κι αγάπη. Είναι η γιορτή που μας θυμίζει τις θεμελιώδεις αξίες ων ανθρώπων. Την προσφορά στο συνάνθρωπο, τη συμπαράσταση, την  ελπίδα  την  αγάπη την αλληλεγγύη και την καλοσύνη. Οι μαθητές του σχολείου  μας, παραμονές της μεγάλης γιορτής , σε συνεργασία με τους μαθητές του Γυμνασίου Κορώνειας, ακολουθώντας και βιώνοντας το πνεύμα των Χριστουγέννων  και στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης « νοιάζομαι συνεργάζομαι , δημιουργώ» συγκέντρωσαν τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης, με σκοπό  να ανακουφίσουν συνανθρώπους μας που τα έχουν ανάγκη. Επιμέλεια της εκπαιδευτικού Βουλγαρούδη Παρασκευή, ΠΕ01

Η θέση της γυναίκας στις χώρες προέλευσης μαθητών του ΓΕΛ Κορώνειας

Η θέση της γυναίκας 2

Άρθρο μαθητών που έζησαν και μεγάλωσαν εκτός Ελλάδος _Τάξεις Υποδοχής ΓΕΛ και Γυμνασίου Κορώνειας Επιμέλεια των εκπαιδευτικών: Βάγιου Αικατερίνης , ΠΕ02, ΓΕΛ Κορώνειας – Δούνα Βασιλική, ΠΕ02, Γυμνάσιο Κορώνειας Στο πλαίσιο των δράσεων των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) 1 και 2 του Γενικού Λυκείου και του Γυμνασίου Κορώνειας, οι μαθητές παρουσίασαν θέματα σχετικά με τη θέση της γυναίκας στις χώρες προέλευσής τους, αναδεικνύοντας ποικίλες πτυχές της καθημερινότητάς τους, των δικαιωμάτων, των ευκαιριών και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στις κοινωνίες αυτές. Η εκδήλωση αυτή διοργανώθηκε από τις καθηγήτριες Αικατερίνη Βάγιου και Βασιλική Δούνα, προσφέροντας στους μαθητές την ευκαιρία να Συνεχίστε την ανάγνωση →

Σχολικός εκφοβισμός

Σχολικός-εκφοβισμός-1

Των μαθητριών της Α΄ Λυκείου, Σίσκου Γεωργίας και Φωτιάδου Φωτεινής   Εργασία των μαθητριών στο μάθημα της Πληροφορικής με θέμα τον «σχολικό εκφοβισμό«, Δείτε την σχετική εργασία παρακάτω. Λήψη αρχείου      

Το σχολείο ως παράγοντας οικοδόμησης ενός κοινού ευρωπαϊκού μέλλοντος

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Άρθρο της μαθήτριας  της Γ Λυκείου Γρατσωνίδου Αγγελικής Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι η Ευρώπη αποτελεί έναν κήπο με πολλά διαφορετικά λουλούδια. Όλα μεταξύ τους είναι τόσο ξεχωριστά και διαφορετικά, ταυτόχρονα όμως τόσο απαραίτητα και αναγκαία για τη διαμόρφωση και την επίτευξη ενός αρμονικού και όμορφου συνόλου. Η Ευρώπη, λοιπόν, εκτός από τη συγχώνευση διαφορετικών πολιτισμών και λαών, αποτελεί ταυτόχρονα και σημείο αναφοράς για τους ανθρώπους όλου του πλανήτη που μοιράζονται κοινούς στόχους και αρχές. Αυτό το άρθρο αναφέρεται στις αρχές με τις οποίες θα μπορούσε να οικοδομηθεί ένα κοινό ευρωπαϊκό μέλλον και κατά πόσο ο θεσμός του σχολείου μπορεί Συνεχίστε την ανάγνωση →

Οι επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία του ανθρώπου

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Ένα άρθρο του μαθητή της Γ Λυκείου Χουρίδη Ιωακείμ Το τσιγάρο, τόσο το κλασσικό όσο και το ηλεκτρονικό,  αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες προβλημάτων υγείας παγκοσμίως επηρεάζοντας όχι μόνο τους καπνιστές αλλά και τους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω τους. Οι επιπτώσεις του είναι πολυδιάστατες και σοβαρές επηρεάζοντας τον αναπνευστικό, το καρδιαγγειακό και τα ανοσοποιητικό σύστημα. Αρχικά, το κάπνισμα συνδέεται άμεσα με σοβαρές ασθένειες του αναπνευστικού συστήματος, όπως η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) και ο καρκίνος του πνεύμονα. Οι τοξικές ουσίες που περιέχονται στον καπνό, όπως είναι η νικοτίνη, η πίσσα και το μονοξείδιο του άνθρακα, καταστρέφουν το ιστούς των Συνεχίστε την ανάγνωση →

Η σημασία της φιλίας

Εικόνα1

Των μαθητών του Α1 Γκαμπλιά Μάξιμου και Κομμάτα Χρήστου Φιλία ονομάζεται η πλατωνική σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων του ίδιου ή και διαφορετικού φύλου, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς να υπάρχει συμφέρον, κίνητρο ή ανώτερος στόχος. Η φιλία συμβάλλει σημαντικά στην κοινωνικοποίηση των παιδιών και των εφήβων και στην ανάπτυξη υγειών σχέσεων στους ενήλικες. Οι φιλίες αρχίζουν να χτίζονται την περίοδο της ενηλικίωσης, συνήθως στην εφηβεία, αλλά και στην παιδική ηλικία. Παίζει ρόλο στην ανάπτυξη του ατόμου, της προσωπικότητας και της σωματικής και ψυχικής υγείας.   Ποια είναι τα κύρια συστατικά της αληθινής φιλίας 1. Συνεχίστε την ανάγνωση →

Η Επίδραση της Μουσικής στη διάθεση και την παραγωγικότητα

πεντάγραμμα

Της μαθήτριας της Α Λυκείου Στυλιανοπούλου Χαράς Πώς η μουσική συμβάλει άραγε στην καθημερινότητα των ανθρώπων; Η μουσική βοηθάει όλους τους ανθρώπους καθώς την ακούν, διότι προκαλεί συναισθήματα χαράς και ευτυχίας. Με την ενεργοποίηση ενός μέρους του εγκεφάλου του ανθρώπου, ο άνθρωπος αισθάνεται χαρούμενος. Η μουσική συμβάλει στην ζωή και στην καθημερινότητα μας με διάφορους τρόπους. Αρχικά, η ήρεμη μουσική βοηθάει, διότι απομακρύνει το άγχος και ανεβάζει την διάθεση του ατόμου. Κάπως έτσι, τα επίπεδα κορτιζόλης μειώνονται και επικρατούν στον εγκέφαλο χημικά στοιχεία, όπως η σεροτονίνη και η ντοπαμίνη, τα οποία συμβάλλουν στην ηρεμία και ανακούφιση του ανθρώπου. Ένα άλλο Συνεχίστε την ανάγνωση →

Η ιστορία και η τέχνη της Ελληνορωμαϊκής Πάλης

πάλη

Του  μαθητή της  Γ Λυκείου, Τσουκνίδα Αλέξανδρο Η ελληνορωμαϊκή πάλη είναι μια από τις πιο αρχαίες και εμβληματικές μορφές πολεμικών τεχνών που έχει ρίζες στην αρχαία Ελλάδα. Η μορφή της πάλης αυτής αναδύθηκε από τις πανάρχαιες παραδόσεις και τα έθιμα των Ελλήνων και εξελίχθηκε στη ρωμαϊκή εποχή όπου απέκτησε θαυμαστές και ακόλουθους. Η ελληνορωμαϊκή πάλη χαρακτηρίζεται από την έμφαση στην τεχνική και τη στρατηγική. Οι αθλητές παλεύουν με τη χρήση μόνο του σώματος, χωρίς κάποια χρήση αξεσουάρ ή επικίνδυνων τεχνικών καθώς είναι απαγορευμένα στο άθλημα αυτό. Ο στόχος είναι να ρίξεις τον αντίπαλο στο έδαφος ή να τον ελέγξεις με Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ιστορική γνώση: απαραίτητη για τον άνθρωπο

Ιστορία

Του μαθητή της Γ Λυκείου Μηνάκη Βασίλη Στη σύγχρονη κοινωνία, συχνά παραμελείται η αξία της ιστορικής γνώσης και χαρακτηρίζεται από πολλούς ως ανώφελη. Παρόλα αυτά, η ιστορία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει πολλά στην ανθρωπότητα και είναι σημαντικό να ανακαλύψουμε τρόπους ώστε να αντιμετωπίζουμε το ιστορικό μας παρελθόν με το ανάλογο ενδιαφέρον. Όλβιος όστις ιστορίης έσχεν μάθησιν, δηλ. τυχερός όποιος διδάχτηκε ιστορία, σύμφωνα με τον αρχαίο τραγικό ποιητή Ευριπίδη. Η ιστορική γνώση (η λέξη ιστορία, άλλωστε, προέρχεται από το οίδα, που σημαίνει γνωρίζω) μάς βοηθά να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας και τον πολιτισμό μας. Ζούμε σε ένα περιβάλλον διαμορφωμένο εξ Συνεχίστε την ανάγνωση →

Δημιουργική γραφή στην παραλογή «Του νεκρού αδελφού»

areti

Ιστορίες των μαθητών της Α Λυκείου, Σίσκου Γεωργίας και Τζημογιάννη Μιχαήλ Πρώτη ιστορία, της μαθήτριας  της Α Λυκείου Σίσκου Γεωργίας Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Ζωή όμορφη και λαμπερή που μου δίνεις πνοή. Γιατί τιμώρησες την οικογένειά μου, γιατί με έκανες να τους χάσω; Είχα μάνα και εννιά αδελφούς που πάντα με πρόσεχαν. Όμως έχασα και τη μάνα και τους αδελφούς μου. Πλάι στη μάνα μου ήθελα να μείνω, σε αυτή που με μεγάλωσε με καημό και με μεράκι, με ιδρώτα και με δάκρυα, για να έχω ένα σπιτικό. Φυσικά και τα αδέλφια μου νοιάζονταν για μένα, αλλά ποτέ δεν περίμενα πως ο Συνεχίστε την ανάγνωση →