Πόσο σημαντικές είναι οι κατασκευές στα Μαθηματικά;

  Αντί προλόγου  Γράφει η Δρ. Σταυρούλα Πατσιομίτου Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολλές αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών


Πόσες σφαίρες έχουμε τοποθετήσει στο 4ο σχήμα; Γράψτε τη συνάρτηση

  Το παραπάνω πρόβλημα δόθηκε στους μαθητές σήμερα στην τάξη. Οι μαθητές του τμήματος Β3 έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη


Ενδεικτικές μοντελοποιήσεις σε στατικά και δυναμικά μέσα (2014-2020)

 


Γεωμετρική ερμηνεία ταυτοτήτων (μοντελοποίηση)

   


Μοντελοποιήσεις ταυτοτήτων


O αριθμός π

Ο αριθμός «π» είναι μία μαθηματική σταθερά που ισούται με το λόγο της περιφέρειας ενός κύκλου προς τη διάμετρο του.


Μοντελοποίηση του προαύλιου χώρου

  Θέμα της εργασίας είναι ο υπολογισμός του εμβαδού των γεωμετρικών σχημάτων στον χώρο του προαυλίου του σχολείου. Προκειμένου να


Η σπείρα του Θεόδωρου του Κυρηναίου

          Αναφορά: Η σπείρα του Θεόδωρου του Κυρηναίου -δραστηριότητα (Πανεπιστήμιο Κύπρου) http://eclass.sch.gr/modules/announcements/announcements.php?course=G115115    


Το Πυθαγόρειο θεώρημα με κατασκευαστικές διαδικασίες

   


Η Ακολουθία Fibonacci

Οι αριθμοί Fibonacci οι οποίοι χρησιμοποιούνται παντού (π.χ. μοτίβο πετάλων στα λουλούδια, στη διάταξη των φύλλων στα φυτά και στην


Ζήνων ο Ελεάτης

Το Παράδοξο: ‘’Ο Αχιλλέας και η Χελώνα’’ Ο Ζήνων ο Ελεάτης ήταν φιλόσοφος και μαθηματικός της Αρχαίας Ελλάδας και αγαπημένος μαθητής

Top