
Cern: το «Άνδρο» των θετικών επιστημών
Αρίστος Γιαννακούλας Διαβάζοντας τον τίτλο η σκέψη μεταφέρεται απευθείας στη Γενεύη της Ελβετίας και, πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN. Αρκετοί γνωρίζουν την ονομασία [...]
Αρίστος Γιαννακούλας Διαβάζοντας τον τίτλο η σκέψη μεταφέρεται απευθείας στη Γενεύη της Ελβετίας και, πιο συγκεκριμένα, στο κέντρο πυρηνικών ερευνών CERN. Αρκετοί γνωρίζουν την ονομασία [...]
Ένα μήνα μετά την κυκλοφορία μας, με μια μικρή -μόλις μίας εβδομάδας- ευτυχών συναντήσεων «δια ζώσης» επανερχόμαστε στις οικείες, πλέον, οθόνες και συνεχίζουμε ακάθεκτοι! Γεννήθηκε [...]
Ναταλία Μητσοπούλου Όπως μάλλον έχετε αντιληφθεί, το θέμα μας αυτόν τον μήνα είναι οι θετικές επιστήμες σε όλο τους το μεγαλείο. Το πρώτο χρονογράφημα της [...]
Γιάννης Τζούλης Ο Ιούλιος Βερν πολλές φορές μέσα από τα μυθιστορήματά του μπόρεσε και προέβλεψε, σχεδόν αψεγάδιαστα, τις μηχανές του μέλλοντος. Στο βιβλίο του «Γύρω [...]
Χριστίνα Μιχαηλίδου, ΠΕ03 Η σύγχρονη εκπαιδευτική σκέψη χαρακτηρίζεται από σημαντικές διαφοροποιήσεις αναφορικά με τη διδασκαλία ενώ παρατηρείται μια μετάβαση από την παραδοσιακή διδασκαλία σε μια [...]
Κατσιγιαννοπούλου Ναταλία Ο διαγωνισμός «F1 in Schools» διενεργείται εδώ και 21 χρόνια σε περισσότερες από 40 χώρες, με την συμμετοχή περισσοτέρων από 17.000 μαθητών, [...]
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ… ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Δέσποινα Παπαζιώγα Είναι ανούσιο να κάνουμε τον διαχωρισμό ανάμεσα στην «επιστήμη» των μαθηματικών και την «τέχνη» [...]
Δάφνη Τζατζή Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, τις τελευταίες δεκαετίες, οδήγησε σε πολλές αλλαγές στην καθημερινότητά μας και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε [...]
Συνέντευξη στην Ναταλία Κιρμιζή Η κ. Κλαίρη Αχιλλέως, εκπαιδευτικός του 1ου Προτύπου ΓΕΛ «Μανόλης Ανδρόνικος» συζητά για την συμμετοχή μας στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο [...]