Ταξίδι στην Αθήνα

20191219_142222

Πριν από ένα μήνα, το σχολείο μου διοργάνωσε ένα τριήμερο ταξίδι στην πρωτεύουσα της χώρας μας, την πανέμορφη Αθήνα.

Όλοι περιμέναμε την ημέρα της αναχώρησης γεμάτοι αγωνία. Θέλαμε τόσο πολύ αυτό το ταξίδι, σαν τρελοί. Ανυπομονούσαμε να γνωρίσουμε από κοντά τον πανάρχαιο Παρθενώνα, το εντυπωσιακό Καλλιμάρμαρο, το μαγευτικό Μουσείο της Ακρόπολης, τις ψηλές στιβαρές Στήλες του Ολυμπίου Διός, την τεράστια και συνάμα πανέμορφη Βουλή των Ελλήνων, το υπέροχο Ωδείο του Ηρώδου και τα άλλα τα τόσα εντυπωσιακά να επισκεφτεί κανείς μέρη.

Μετά, λοιπόν, από τόση ανυπομονησία ήρθε επιτέλους η μέρα που περιμέναμε! Πρωί-πρωί, συγκεντρωθήκαμε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και μια υπέροχη εμπειρία ξεκίνησε με προορισμό την Αθήνα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής, όλοι κοιτούσαμε το μαγευτικό τοπίο της φύσης που αγάλι-αγάλι ξεδιπλώνονταν μπροστά μας. Δέντρα με πολύχρωμες φωτεινές αποχρώσεις, λουλούδια με διάφορα λαμπερά χρώματα, πουλιά μεγάλα και μικρά συνόδευαν το οπτικό μας πεδίο.

Μετά από εφτά ώρες ταξίδι, φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας! Τεράστια κτίρια με μικρά και άλλοτε με μεγάλα παράθυρα, μια μακρόστενη λωρίδα γεμάτη αυτοκίνητα και πεζοδρόμια γεμάτα κόσμο ξεπρόβαλαν μπροστά μας. Όλοι κοιτούσαμε έκπληκτοι από τα παράθυρα τους βιαστικούς ανθρώπους, που προσπερνούσαν ο ένας τον άλλον δίχως ένα θερμό χαιρετισμό. Αργότερα φτάσαμε στο ξενοδοχείο. Ξεφορτώσαμε με τη σειρά τις βαλίτσες μας και τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια. Στη συνέχεια, ξεκουραστήκαμε για αρκετή ώρα και ετοιμαστήκαμε για την πρώτη επαφή με το κέντρο της Αθήνας.

Όλα ήταν τόσο υπέροχα, εστιατόρια με μικρά φαναράκια γεμάτα κόσμο, μαγαζιά με ρούχα, τουριστικά είδη, πλατείες με σιντριβάνια, παγκάκια και δέντρα έδιναν τη δική τους ζωηρή πινελιά σε ολόκληρη την πόλη. Στη συνέχεια βρεθήκαμε μπροστά από μία μεγάλη γυάλινη πόρτα με μια μπλε πινακίδα που έγραφε «ΘΕΑΤΡΟ». Δίπλα στους τοίχους υπήρχαν εικόνες γνωστών ηθοποιών που θαυμάζαμε, βλέποντας τους μόνο από σειρές στην τηλεόραση, και να λοιπόν που τώρα είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε να δίνουν παράσταση μπροστά μας ζωντανά. Παρακολουθήσαμε την παράσταση και, στη συνέχεια, κάναμε μια βόλτα στην πλατεία Συντάγματος απολαμβάνοντας τη διαδρομή.

Οι ώρες περνούσαν με έναν πολύ γοργό ρυθμό, που σχεδόν δεν τις προλαβαίναμε. Έτσι ήρθε η επόμενη μέρα και ξεκινήσαμε για τον ναό της θεάς Αθηνάς, την Ακρόπολη. Η ξενάγηση ήταν καταπληκτική, μάθαμε όλοι μας τόσα πολλά πράγματα! Είδαμε από κοντά τον υπέροχο Παρθενώνα με τα σπουδαία μάρμαρά του, από την Πεντέλη. Επίσης, μάθαμε για το Ωδείο του Ηρώδου με τις τόσες πολλές θέσεις, την τόσο μεγάλη διάμετρο και την τόσο υπέροχη κατασκευή και ακουστικότητα που διαθέτει. Μόλις τελειώσαμε, επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης και είδαμε διάφορα έργα τέχνης όπως αγάλματα, αγγεία, τοιχογραφίες, κοσμήματα, τους Κούρους και τις πανέμορφες με λεπτότητα Καρυάτιδες που κάποτε διακοσμούσαν τον Παρθενώνα, δίνοντας τη δική τους ξεχωριστή πινελιά.

Το απογευματάκι, επισκεφτήκαμε το Καλλιμάρμαρο. Ήταν φανταστικό. Τεράστιο, γεμάτο μάρμαρο, όπου στην αρχαιότητα χρησιμοποιούνταν για τους γνωστούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Αφού κάναμε μια βόλτα στις κερκίδες και βγήκαμε φωτογραφίες, καθίσαμε στις πάνω κερκίδες και κοιτούσαμε το τόσο τέλειο αρχαίο στάδιο. Πόσο καλλιτέχνες ήταν λοιπόν οι πρόγονοί μας!

Την  επόμενη μέρα, πήγαμε στη Βουλή των Ελλήνων. Αφ΄ ότου μπήκαμε μέσα, καθίσαμε σε μία αίθουσα γεμάτη καρέκλες και παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βίντεο με περιεχόμενο  τα στάδια που πέρασε η Βουλή για να φτάσει στη θέση που βρίσκεται σήμερα. Μάθαμε, λοιπόν, ότι ο πρώτος ένοικος της ήταν ο Όθωνας Α΄ μαζί με τη γυναίκα του Αμαλία, ο οποίος για να επιλέξει τη θέση που θα χτιζόταν κρέμασε ωμό κρέας σε διάφορα σημεία της πόλης, έτσι το τελευταίο κομμάτι που χάλασε, βρισκόταν στη θέση που βρίσκεται το κτίριο της Βουλής σήμερα και γι’ αυτό χτίστηκε εκεί. Έπειτα, είδαμε μια μικρής διάρκειας παρουσίαση σχετική με τον Ρήγα Φεραίο και στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε μια διαπραγμάτευση με τον υπουργό Πολιτισμού.

Η τελευταία μας επίσκεψη σ”  αυτή τη μαγική πόλη ήταν στο Ζάππειο. Ήταν κι αυτό ένα από τα μέρη που μου άρεσε. Στον εξωτερικό του χώρο υπήρχε ένα μεγάλο δάπεδο και απέναντι ένα καταπράσινο πάρκο με μικρούς θάμνους και παγκάκια, όπου στη μέση δέσποζε ένα μεγάλο όμορφο πεζούλι.

Και κάπως έτσι πέρασε το τριήμερο ταξίδι στη εντυπωσιακή, γεμάτη εμπειρίες και νέα πράγματα, Αθήνα. Σας προτείνω, όποτε σας δοθεί η ευκαιρία, να κάνετε ένα τέτοιο ταξίδι, να το κάνετε γιατί θα σας προσφέρει αξέχαστες στιγμές και αρκετές γνώσεις.

Νάσια Τσιτσιγάνη

Φωτογραφία:   Σαμαρά Μαρία

Αφήστε το σχόλιο σας στο "Ταξίδι στην Αθήνα"